ثبت‌نام ۴۰ فعال قرآنی کردستان در طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن
کد خبر: 3955093
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲

ثبت‌نام ۴۰ فعال قرآنی کردستان در طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن

رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان از ثبت‌نام ۴۰ نفر از داوران قرآنی استان کردستان در طرح ساماندهی و ارتقای داوران مسابقات قرآن خبر داد و گفت: داوران قرآنی بعد از شرکت در این دوره در قالب شهرستانی، استانی و کشوری سطح‌بندی خواهند شد.

خلیل همتی، رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: ثبت‌نام طرح ساماندهی و ارتقای داوران مسابقات قرآنی از 24 دی‌ماه تا 24 بهمن‌ماه همزمان با سراسر کشور بود.

وی از ثبت‌نام 40 نفر از داوران قرآنی استان کردستان در طرح ساماندهی و ارتقای داوران مسابقات قرآن خبر داد و افزود: داوران قرآنی بعد از شرکت در این دوره در قالب شهرستانی، استانی و کشوری سطح‌بندی خواهند شد.

رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان بیان کرد: از تعداد شرکت‌کنندگان این طرح 20 نفر داور قرآنی بانوان و 20 نفر داور قرآنی آقایان بودند که در رشته‌های صوت و لحن، تجوید، حسن حفظ و وقف و ابتدا در این طرح شرکت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه این طرح در سه مرحله شامل آزمون کتبی، مصاحبه حضوری(شفاهی) و داوری شبیه‌سازی شده برای شرکت‌کنندگان برگزار خواهد شد، افزود: بعد از برگزاری این دوره به تمام برگزارکنندگان مسابقات ابلاغ خواهد شد که در مسابقات قرآنی خود از حضور داوران دارای مدرک طرح ساماندهی داوران بهره‌مند شوند.

همتی یادآور شد: در این طرح سقفی برای اعطای مدرک در نظر گرفته نشده است و هر کسی بتواند حد نصاب امتیاز لازم را دریافت کند، مدرک داوری مسابقات قرآن را دریافت خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha