برگزاری محفل مجازی انس با قرآن در الشتر
کد خبر: 3955261
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷

برگزاری محفل مجازی انس با قرآن در الشتر

مدیر دارالقرآن امام خمینی(ره) الشتر از برگزاری محفل مجازی انس با قرآن از سوی دارالقرآن امام خمینی(ره) الشتر در شبکه شاد خبر داد و گفت: دانش‎آموزانی از سراسر کشور در این محفل مجازی عضو هستند.

برگزاری «محفل مجازی انس با قرآن» توسط دارالقرآن امام خمینی(ره) الشترمحمد حسنوند، مدیر دارالقرآن امام خمینی(ره) الشتر، در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از برگزاری محفل مجازی انس با قرآن توسط دارالقرآن امام خمینی(ره) الشتر خبر داد و گفت: این محفل قرآنی در بستر فضای مجازی و شبکه شاد برگزار می‏‌شود که تاکنون 24 جلسه آن برگزار شده است.

وی با بیان اینکه دانش‎آموزانی از سراسر کشور در این محفل مجازی عضو هستند و این برنامه با استقبال خوبی مواجه شده است، افزود: در این محفل مجازی روی روخوانی و روان‌خوانی، تجوید و قرائت شرکت‌کنندگان کار می‏‌شود.

مدیر دارالقرآن امام خمینی(ره) الشتر ادامه داد: در این محفل مجازی انس با قرآن دانش‎آموزانی که در صوت و لحن استعداد دارند شناسایی می‎شوند و نحوه اجرای این برنامه به این صورت است که یک الگوی تلاوت از تلاوت قاریان ممتاز جهان ازجمله مصطفی‌ اسماعیل، غلوش، عبدالباسط و منشاوی به مخاطبان ارائه می‎شود.

وی افزود: در هر جلسه که به‌ صورت هفتگی اجرا می‏‌شود یک فراز از تلاوت این قاریان روی صفحه بارگذاری شده و دانش‎آموزان شرکت‌کننده روی این فراز تمرین می‎کنند و نمونه تلاوت خود را روی صفحه بارگذاری می‎کنند و اساتید دارالقرآن تلاوت‌ها را از نظر تجوید و صوت و لحن بررسی و اشکالات و نقاط قوت و ضعف این تلاوت‌ها را ذکر می‎کنند تا دانش‎آموزان با رفع این اشکالات بتوانند یک تلاوت خوب را ارائه دهند.

حسنوند گفت: در شب‎های پنج‌شنبه هر هفته نیز کلیه شرکت‌کنندگان در این محفل مجازی انس با قرآن کریم در یک ساعت مشخص آنلاین شده و می‎توانند تلاوت خود از فراز تعیین شده هفته را برای بقیه اعضا تلاوت کنند.

انتهای پیام
captcha