راه‌اندازی مرکز مطالعات استراتژیک سمنان
کد خبر: 3958568
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱

راه‌اندازی مرکز مطالعات استراتژیک سمنان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: طرح ابتکاری مرکز مطالعات استراتژیک مبتنی بر آینده‌پژوهی در استان سمنان تاسیس شد.

راه‌اندازی مرکز مطالعات استراتژیک سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی استانداری، حبیب‌الله خجسته‌پور، معاون سیاسی و امنیتی استانداری، امروز 19 اسفند در همایش ویدئو کنفرانسی معاونین سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداران سراسر کشور با بیان اینکه مرکز مطالعات استراتژیک استان، باهدف تقویت فرهنگ کارگروهی، کانالیزه نمودن فرایند تصمیم‌سازی از تفکرات و ایده‌های نوین نیروهای توانمند و بومی استانداری سمنان و فرمانداری‌های تابعه تاسیس شده گفت: مرکز مطالعات استراتژیک استان تاکنون موفق به اجرای دو پروژه آینده‌پژوهی در سطح ملی و استانی شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار افزود: پروژه آینده‌پژوهشی برای شناسایی متغییرهای اثرگذار بر آینده کشور و استان در طول سه ماه و با مشارکت حداکثری نیروهای توانمند و جوان از بدنه‌ وزارت کشور و ذیل پلتفرم مرکز مطالعات استراتژیک استان صورت پذیرفت.

به گفته وی؛ استفاده از نیروهای بومی وزارت کشور، استفاده از ۶ روش مطالعاتی و پنج نرم‌افزار کاربردی و تحلیل یک هزار و ۹۱۸ سناریو ممکن از جمله مشخصات این پروژه است.

انتهای پیام
captcha