شناسایی 356 «کلاس اولی» بازمانده از تحصیل در سمنان
کد خبر: 3958798
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲

شناسایی 356 «کلاس اولی» بازمانده از تحصیل در سمنان

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: در سال تحصیلی جاری در پایه اول ۳۵۶ کودک بازمانده از تحصیل در استان ثبت شده است.

شناسایی 356 «کلاس اولی» بازمانده از تحصیل در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان، محمد دستورانی، مدیر کل این اداره صبح امروز 20 اسفند در نشست شورای آموزش و پرورش استان در استانداری درباره آمار بازماندگان از تحصیل و همچنین شرایطی که کرونا برای جامعه پدید آورده اظهار کرد: اجرای دقیق‌ساز و کارهای مفاد قانون حمایت از اطفال و نوجوانان مصوب اردیبهشت ۹۹ در انسداد مبادی بی‌سوادی و بازماندگان تحصیلی همراهی دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد.

وی ادامه داد: در سال تحصیلی جاری در پایه اول ۳۵۶ کودک بازمانده از تحصیل در استان ثبت شد که براساس ارزیابی‌های انجام شده در مجموع کل مقاطع تحصیلی، ۷۵۷ دانش آموز از تحصیل جا ماندند.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان با بیان اینکه با وجود اینکه نرخ بازماندگی از تحصیل در استان پایین است اما باید برای بازگرداندن دانش‌آموزان جامانده از تحصیل به امر آموزش و پرورش اقدام شود متذکر شد: تجلیل از معلمان در هفته گرامیداشت مقام معلم در سال آینده در دستور کار است و از هم‌اکنون به فکر انجام مقدمات اجرای باشکوه این مراسم هستیم.

به گفته وی؛ برای برگزاری مراسم گرامیداشت روز معلم، اعتباراتی نیاز است که امیدواریم سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در تخصیص اعتبار مدنظر کمک حال آموزش و پرورش استان سمنان باشد.

انتهای پیام
captcha