جذب 4 هزار حامی در طرح اکرام و محسنین سمنان
کد خبر: 3959031
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵

جذب 4 هزار حامی در طرح اکرام و محسنین سمنان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان بابیان اینکه خیران همواره در حمایت از کودکان یتیم استان پیش‌قدم بودند، گفت: چهار هزار حامی در طرح اکرام و محسنین استان جذب شدند.

جذب 4 هزار حامی در طرح اکرام و محسنین سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، محسن مسعودیان‌راد، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، شب گذشته 20 اسفند در جلسه شورای اداری استان با اشاره به اینکه پویش جذب ۱۷ هزار حامی برای ایتام و محسنین در استان آغاز شده گفت: حمایت از کودکان یتیم می‌تواند آینده بهتری را برای آن‌ها بسازد.

وی ادامه داد: طرح‌های شتابا، منظومه توانمندی ایتام و معین شدن استان برای رفع محرومیت استان سیستان و بلوچستان از جمله طرح‌های پیشنهادی کمیته امداد است که حمایت‌های استاندار موجب شد تا این طرح‌ها به نحو مطلوبی اجرایی شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با اشاره به اینکه هر کارمند استان می‌تواند حامی یک یا چند کودک یتیم شود، اظهار کرد: این پویش باید در ادارات تبلیغ شود تا در این اقدام پسندیده کودک بدون حامی در منطقه وجود نداشته باشد.

مسعودیان‌راد از جذب چهار هزار حامی در طرح اکرام و محسنین این نهاد در استان سمنان خبر داد و افزود: ۱۳ هزار حامی دیگر نیاز است تا به رقم ۱۷ هزار حامی دست پیدا کنیم.

به گفته وی؛ حمایت از ایتام فقط در حوزه مالی معطوف نمی‌شود بلکه خیران و حامیان ایتام و محسنین می‌توانند در سرفصل‌های اشتغال، تحصیل، مسکن، درمان، فرهنگی و سایر موارد از فرزندان معنوی خود حمایت کنند.

انتهای پیام
captcha