شرکت 63 کردستانی در آزمون ارتقای سطح داوران مسابقات قرآنی
کد خبر: 3959871
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴

شرکت 63 کردستانی در آزمون ارتقای سطح داوران مسابقات قرآنی

رئیس اداره قرآن اوقاف کردستان از برگزاری آزمون ارتقای سطح داوران مسابقات قرآن به صورت همزمان با کشور در روز گذشته، ۲۴ اسفندماه در استان خبر داد و گفت: ۶۳ نفر داور کردستانی در آزمون ارتقای سطح داوران مسابقات قرآنی شرکت کردند.

خلیل همتی، رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: فراخوان ثبت‌نام طرح ساماندهی و ارتقای داوران مسابقات قرآنی از ۲۴ دی‌ماه تا ۲۴ بهمن‌ماه بود.

وی با اشاره به اینکه داوران قرآنی بعد از شرکت در این دوره در قالب شهرستانی، استانی و کشوری سطح‌بندی خواهند شد، افزود: این طرح در رشته‌های صوت و لحن، تجوید، حسن حفظ و وقف و ابتدا برگزار شد.

رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان از برگزاری آزمون ارتقای سطح داوران مسابقات قرآن به صورت همزمان با کشور در روز گذشته، 24 اسفندماه خبر داد و گفت: 63 نفر داور کردستانی در آزمون ارتقای سطح داوران مسابقات قرآنی شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه این طرح در سه مرحله شامل آزمون کتبی، مصاحبه حضوری(شفاهی) و داوری شبیه‌سازی شده برای شرکت‌کنندگان برگزار خواهد شد، افزود: بعد از برگزاری این دوره به تمام برگزارکنندگان مسابقات ابلاغ خواهد شد که در مسابقات قرآنی خود از حضور داوران دارای مدرک طرح ساماندهی داوران بهره‌مند شوند.

همتی یادآور شد: در این طرح سقفی برای اعطای مدرک در نظر گرفته نشده است و هر کسی بتواند حد نصاب امتیاز لازم را دریافت کند، مدرک داوری مسابقات قرآن را دریافت خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha