روز دوازدهم فروردین سالروز تبلور اراده ملت ایران در تثبیت نظام اسلامی است
کد خبر: 3961977
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱

روز دوازدهم فروردین سالروز تبلور اراده ملت ایران در تثبیت نظام اسلامی است

استاندار سمنان در پیامی روز دوازدهم فروردین ماه را سالروز تبلور اراده ملت ایران اسلامی در تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) برشمرد.

روز دوازدهم فروردین سالروز تبلور اراده ملت ایران در تثبیت نظام اسلامی است

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی استانداری، علیرضا آشناگر ، استاندار امروز همزمان با روز دوازدهم فروردین در پیامی با بیان اینکه در آغازین روزهای سال ۱۴۰۰ با گرامیداشت روز ۱۲ فروردین (روز جمهوری اسلامی ایران) از خداوند سبحان مسئلت داریم تا خدمتگزاران نظام اسلامی و به ویژه دولتمردان تدبیر و امید بیش از پیش در ارائه خدمات به مردم قدرشناس و آگاه ایران موفق بوده گفت: ضمن همدلی روزافزون مردم به منظور حفظ اقتدار کشور، بر موانع رشد و پویایی جامعه و تحقق شعار سال که به تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی ها» نامگذاری شده است، فائق بیایند.

در ادامه این پیام آمده است: همه‌پرسی نظام حکومتی ایران، پس از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و رأی مثبت اکثریت قاطع ملت به نظام جمهوری اسلامی، بزرگترین تحول کشور پس از انقلاب افتخارآفرین ۲۲ بهمن در سال ۱۳۵۷ بود.

آشناگر در این پیام متذکر شد: تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی، نه تنها اراده ملت ایران بر تعیین سرنوشت خود را تثبیت کرد و برای آنان استقلال و آزادی به ارمغان آورد، بلکه این بارقه امید در دل محرومان و مستضعفان جهان درخشید که بعد از قرن‌ها رنج و درد، جلوه‌ای از وعده خداوند تبارک و تعالی را شاهد باشند.

این مقام عالی استان در این پیام تاکید کرد: تجربه تاریخی نخستین انتخابات سراسری نظام در سال ۱۳۵۸ به همگان اثبات کرد که ملت قهرمان و آزاد ایران اسلامی با انتخابی آگاهانه و مدبرانه، جمهوریت و اسلامیت را به عنوان دو مدال زرین برای ادامه حیات سیاسی نظام مدیریت کشور انتخاب کرد.

وی در این پیام یادآور شد: ملت ایران این روند پر افتخار را طی چهار دهه پس از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران همچنان با اقتدار و افتخار به پیش برده و به مدد الهی در دو انتخابات مهم و حساس کشور در سال جاری نیز این حرکت پر افتخار را استمرار بخشیده و با رأی مستقیم و تأثیرگذار خود در ملی‌ترین و محلی‌ترین انتخابات کشور بار دیگر کارنامه‌ای درخشان از حضور، شور و شعور خود خلق خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha