فعالیت 100 مرکز نیکوکاری محله سمنان در ماه رمضان
کد خبر: 3965689
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹

فعالیت 100 مرکز نیکوکاری محله سمنان در ماه رمضان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان گفت: ۱۰۰ مرکز نیکوکاری محله محور در سطح استان طی ماه مبارک رمضان در اجرای طرح‌ها و پویش‌های خیریه و کمک به نیازمندان همکاری می‌کنند.

فعالیت 100 مرکز نیکوکاری محله سمنان در ماه رمضان

به گزارش ایکنا از سمنان، محسن مسعودیان‌راد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان 30 فروردین در جمع خبرنگاران به صورت مجازی گفت: یکصد مرکز نیکوکاری در سطح استان در اجرای رزمایش ایران همدل، اطعام مهدوی همراهی دارند.

وی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری محله در ماه مبارک رمضان برای خدمت‌رسانی به نیازمندان آمادگی دارند گفت: این مراکز محله‌محور  بوده که همراهی در طرح‌هایی مانند اطعام مهدوی و توزیع ۳۱۳ هزار پرس غذای گرم و ۳۱ هزار بسته حمایتی در ماه مبارک رمضان در زمره رسالت‌های این گروه‌ها و مراکز است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان با بیان اینکه تأمین سبد معیشت نیازمندان و اطعام و افطاری در ماه مبارک رمضان در قالب رزمایش ایران همدل موسوم به اطعام مهدوی، یکی از محورهای فعالیت این مراکز است، افزود: تهیه و توزیع افطاری ساده بین نیازمندان محله و دریافت حداکثری زکات فطریه و کفارات از دیگر محورهای فعالیت‌های این گروه‌ها است.

مسعودیان‌راد یادآور شد: برای کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان کد دستوری #۰۲۳*۸۸۷۷* تلفن همراه و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۲۳۷۳۰۶ برای دریافت کمک‌های نقدی و همدلی مردم در ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده که همه مردم نیک‌اندیش استان با هر میزان استطاعت مالی که دارند می‌توانند در این طرح‌ها همراه نیازمندان باشند.

انتهای پیام
captcha