مقابله با ناامیدی مردم از مسائل مهم کشور است
کد خبر: 3972641
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵

مقابله با ناامیدی مردم از مسائل مهم کشور است

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه مقابله با ناامیدی مردم که خواست دشمنان ما است از مسائل مهم این روزهای حساس کشور است گفت: امروز بیش از هر زمان باید تلاش کنیم تا دشمنان موفق نشوند مردم ما را ناامید کنند.

مقابله با ناامیدی مردم از  مسائل مهم کشور است

به گزارش ایکنا از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی، امام جمعه سمنان عصر روز گذشته 29 اردیبهشت در دیدار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی کشور با تاکید بر اینکه دشمنان به دنبال ناامیدی مردم هستند، گفت: بر مسئولان ما است که با برنامه‌ریزی و اجرای درست زمینه را برای حضور پرشور مردم در انتخابات فراهم کنند.

وی امنیت صندوق‌های رأی، رعایت مسائل بهداشتی و امنیتی، مقابله با ناامیدی مردم را از  مسائل مهم این روزهای حساس کشور دانست و افزود: امروز بیش از هر زمان باید تلاش کنیم تا دشمنان موفق نشوند مردم ما را ناامید کنند.

نماینده ولی فقیه با بیان اینکه خوش نامی بزرگترین داشته و سرمایه پلیس است، اظهار کرد: پلیس مملو از نیروهای متدین و پاک دست است و از این بابت باید خدا را شاکر بود زیرا مردم به ناجا اعتماد دارند.

آیت‌الله شاهچراغی ادامه داد: خوش‌نامی با تلاش به دست می‌آید و چه بسا حفظ خوش‌نامی از رسیدن به آن مهم‌تر باشد و این ویژگی پلیس الهی متدین ما است.

انتهای پیام
captcha