فعالان رسانه‌ای در عرصه فضای مجازی اهداف دشمن را خنثی کنند
کد خبر: 3977176
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰

فعالان رسانه‌ای در عرصه فضای مجازی اهداف دشمن را خنثی کنند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، ایجاد یأس و ناامیدی در مردم ایران و دلسرد کردن آنها از تأثیر حضور در انتخابات را از اهداف کلان دشمنان در این برهه حساس دانست و گفت: فعالان رسانه با تولید محتوی مناسب و تلاش در عرصه فضای مجازی این اهداف شوم دشمنان را خنثی کنند.

فعالان رسانه‌ای با تولید محتوی مناسب در عرصه فضای مجازی اهداف شوم دشمنان را خنثی کنند

به گزارش ایکنا از سمنان، فرشید فلاح، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، امروز، 23 خرداد در نشست مجازی با عنوان «پلتفرم‌ها، سواد رسانه‌ای و انتخابات» با اشاره به جنگ رسانه‌ای دشمنان انقلاب اسلامی و نیز نقش فضای مجازی در جامعه بر عزم فعالان رسانه‌ای، روابط عمومی و فضای مجازی تا روز برگزاری انتخابات تأکید کرد و گفت: ایجاد یأس و ناامیدی در مردم ایران و دلسرد کردن آنها از تأثیر حضور در انتخابات از اهداف کلان دشمنان در این برهه حساس است.

وی ادامه داد: بی‌اعتمادی به ارزش‌های دینی و انقلابی، ناامید ساختن به آینده و مسئولان از دیگر اهداف آنان در این جنگ رسانه‌ای است که با تولید محتوی مناسب و تلاش در عرصه فضای مجازی این اهداف شوم دشمنان باید خنثی شود.

فلاح انتخابات را از عرصه‌های مهم زندگی اجتماعی برشمرد و افزود: روابط عمومی‌ها و فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی باید به صحنه بیایند و در پنج روز آینده با حجم گسترده فعالیت و عزم جزم توطئه‌های دشمنان را با زمینه‌سازی برای حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی نقش برآب سازند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛ بر تبیین نقش و اهمیت فضای مجازی و لزوم گسترش سواد رسانه‌ای در جامعه اشاره کرد و گفت: طی سال‌های اخیر به تدریج فضای مجازی بخش از زندگی واقعی افراد و جامعه را شکل داده و پرداختن به فضای مجازی به عنوان یکی از ضرورت‌های زندگی اجتماعی امروز در کشور و جهان مورد تأکید است.

انتهای پیام
captcha