انتصاب اعضای ستاد اقامه نماز دانشگاه علوم پزشکی شیراز
کد خبر: 3978660
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵

انتصاب اعضای ستاد اقامه نماز دانشگاه علوم پزشکی شیراز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز طی حکمی اعضای ستاد اقامه نماز این دانشگاه را منصوب کرد.

به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، مهرزاد لطفی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، 29 خردادماه در حکمی اعضای ستاد اقامه نماز این دانشگاه را منصوب کرد.

در این حکم حجت‌الاسلام والمسلمین حمید مقامی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛  کوروش عزیزی، معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛ علی اکبری، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه؛ اورنگ ایلامی، معاون درمان دانشگاه؛ عبدالرسول همتی، معاون بهداشت دانشگاه؛ سیدروح‌الله حسینی، مدیر روابط عمومی دانشگاه؛ مهدی فرجی، مدیر حراست دانشگاه؛ سیدابوالفضل هاشمی اصل، مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه؛ زهرا جوکار، عضو هیئت علمی دانشگاه؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مهدوی، معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و رضا بنیانی، دانشجوی پزشکی دانشگاه را به عنوان اعضای ستاد اقامه نماز دانشگاه منصوب کرد.

در متن این حکم خطاب به اعضای این ستاد آمده است:

نماز زیباترین نماد بندگی و عبودیت در پیشگاه خداوند متعال، بالاترین ذکر الهی و برترین محل ارتباط با خداوند تبارک و تعالی است. یقیناً بدون توسل به نماز و درک رمز و راز این آئین تابناک و گسست‌ناپذیری یاد خدا نمی‌توان آلودگی‌ها و دلبستگی‌های فانی دنیا را رها کرد و راهی به سوی نجات و رستگاری در دو جهان گشود.

احتراماً با عنایت به نامه شماره ۵۱۱/۶۰۸ مورخ ۲۷/۱۱/۹۹ رئیس محترم مرکز قرآن و عترت (ع) معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و در جهت برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌های مربوط به اقامه نماز و تقویت، توسعه و اشاعه فرهنگ نماز، نظر به مراتب تعهد جنابعالی/ سرکارعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «عضو ستاد اقامه نماز دانشگاه» منصوب می‌گردید.

ان‌شاءالله خداوند فیض نماز را بیش از پیش برامت مومن و نمازگزار ارزانی فرماید. توفیق روزافزون شما را از خداوند منان مسألت می‌نمایم.

انتهای پیام
captcha