نگارش فرهنگ‌نامه ۶۲۲ شهید دانش‌آموز سمنانی
کد خبر: 3983544
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰

نگارش فرهنگ‌نامه ۶۲۲ شهید دانش‌آموز سمنانی

مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان از تدوین و نگارش فرهنگ‌نامه ۶۲۲ شهید دانش‌آموز در استان خبر داد و افزود: تجلیل از یک هزار و ۲۵ رزمنده و پیشکسوت شهید و شهادت در آموزش و پرورش استان برنامه‌ریزی شده است.

نگارش فرهنگ‌نامه ۶۲۲ شهید دانش‌آموز سمنانی

به گزارش ایکنا از سمنان، محمد دستورانی، مدیر کل آموزش و پرورش استان، صبح امروز 21 تیر در نشست کارگروه استانی گرامیداشت دفاع مقدس با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جامعه هدف آموزش و پرورش است  گفت: تجلیل از یک هزار و ۲۵ رزمنده و پیشکسوت شهید و شهادت در آموزش و پرورش استان برنامه‌ریزی شده است.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون بالغ بر ۷۵۰ نفر از این رزمندگان سال‌های فخر و افتخار تجلیل شدند یادآور شد: جشنواره مجازی زنگ دفاع ویژه دانش‌آموزان در قالب‌های دل نوشته، هنری، عکس و … برگزار و یک هزار و بیست و چهار دانش‌آموز در این جشنواره شرکت کردند.

دستورانی ادامه داد: جشنواره‌های کشوری عنایات و کرامات شهدا در مدارس، لشگر فرشتگان، لاله‌های روشن و سردار شهید سلیمانی نیز از جمله جشنواره‌های کشوری بود که استان با بیشترین شرکت کننده در این برنامه‌ها حضور یافت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان از تدوین ونگارش فرهنگ‌نامه ۶۲۲ شهید دانش‌آموز در استان خبر داد و افزود: برگزاری کنگره شهدای دانشجو معلمان نیز با همکاری دانشگاه فرهنگیان در دستور کار قرار دارد که در این راستا از ۶۰ نفر از فرزندان شهدای شاغل در استان نیز تجلیل به عمل آمده است.

وی یادآور شد: جشنواره ادبی و خاطره‌گویی خانواده‌های شهدای فرهنگی و دانش‌آموز از برنامه‌های آینده است که برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha