تحصیل رایگان ۹۵ دانش‌آموز سمنانی در طرح «مدارس همدل»
کد خبر: 3984004
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳

تحصیل رایگان ۹۵ دانش‌آموز سمنانی در طرح «مدارس همدل»

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان با بیان اینکه ۹۵ دانش‌آموز در طرح «مدارس همدل» رایگان تحصیل کردند، گفت: ۳۰ مدیر مدرسه با فراهم کردن امکان تحصیل و ثبت‌نام در این طرح مشارکت کردند.

تحصیل رایگان 95 دانش‌آموز سمنانی در طرح «مدارس همدل»

به گزارش ایکنا از سمنان، محسن مسعودیان‌راد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، عصر روز گذشته، 22 تیرماه در مراسم تجلیل از مدیران منتخب مدارس همدل با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) و وزیر آموزش‌وپرورش با بیان اینکه طرح «مدارس همدل» امکان تحصیل رایگان دانش آموزان تحت حمایت این نهاد را فراهم می‌کند، اظهار کرد: در این طرح ۳۰ مدیر مدرسه استان مشارکت کردند.

وی ادامه داد: باهمت این مدیران دانش‌آموزان نیازمند در مدارس غیرانتفاعی تحصیل کردند که در این راستا ۹۵ دانش‌آموز در طرح «مدارس همدل» رایگان ثبت‌نام‌شده و سال تحصیلی را به اتمام رساندند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان با تأکید بر اینکه نتیجه همراهی و همدلی بیش از ۳۰ مدیر نیکوکار و مسئولان محترم فرهنگی منجر به ثبت‌نام دانش‌آموزان نیازمند استان شد، یادآور شد: با توجه به نقش، جایگاه و اهمیت امر آموزش در کشور تلاش شد تا دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد از حمایت‌های تحصیلی بهره‌مند شوند.

مسعودیان‌راد با اشاره به اینکه طرح مدارس همدل باهدف گسترش و تأمین همه‌جانبه عدالت آموزشی و تربیتی و با همکاری آموزش‌وپرورش طراحی و به اجرا درآمد متذکر شد: دانش‌آموزان مستعد مورد حمایت این نهاد از خدمات آموزشی کیفی رایگان در مدارس هیئت‌امنایی و غیردولتی برخوردار می‌شوند.

به گفته وی؛ امکان استفاده از تحصیل باید برای همه کودکان نیازمند فراهم شود که خیران نیز می‌توانند در این طرح مشارکت ویژه داشته باشند و این فرزندان معنوی خود را موردحمایت تحصیلی قرار دهند.

انتهای پیام
captcha