فعالیت ۱۱۶مرکز نیکوکاری درسمنان
کد خبر: 3985302
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۳

فعالیت ۱۱۶مرکز نیکوکاری درسمنان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان از فعالیت ۱۱۶ مرکز نیکوکاری در استان خبر داد و گفت: ایجاد فرصت‌های شغلی از طریق خیران و مراکز نیکوکاری در افزایش اشتغال استان مؤثر است.

فعالیت ۱۱۶مرکز نیکوکاری درسمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، محسن مسعودیان‌راد، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان عصر روز گذشته 28 تیر در مراسم افتتاح مرکز تخصصی اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) استان با بیان اینکه کانون خیران کارآفرین و اشتغال استان، اولین کانون خیران کارآفرین و اشتغال کشور است، اظهار کرد: اشتغال الکترونیک و امداد هوشمند از اهداف راه‌اندازی این‌گونه مراکز است.

وی افزود: مردمی کردن اشتغال از جمله برنامه‌های این نهاد است که در این راستا می‌کوشیم تا با نگاه به‌صورت فنی و تخصصی بتوانیم گام مهمی در راستای اشتغال برداریم که در این مسیر از نرم‌افزارهای به‌روز و پیشرفته استفاده خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان با اشاره به اینکه بالغ‌بر ۱۱۶ مرکز نیکوکاری در استان مشغول فعالیت‌ها و امورات خیریه هستند، یادآور شد: ارتباط‌گیری با کانون خیران کارآفرین و اشتغال، به سمت ایجاد فرصت‌های شغلی از جمله برنامه‌هایی که در دستور کار قرار دارد.

مسعودیان‌راد یادآور شد: می‌طلبد تا مراکز شهرستانی کانون خیران کارآفرین و اشتغال در شهرستان‌های استان راه‌اندازی شود که بر این اساس در این مسیر خیران و همچنین استفاده از امکان بلااستفاده دستگاه‌های اجرایی می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد.

به گفته وی؛ یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان مساعدت و کمک‌هزینه برای معیشت و طبخ غذا ویژه مددجویان و نیازمندان از ابتدای شیوع کرونا در استان انجام شد که تلاش بر این است که این کمک‌ها و مساعدت‌ها به‌صورت ویژه و هدفمند صرف اشتغال و اقدامات اساسی و زیرساختی شود.

انتهای پیام
captcha