برگزاری مسابقه طراحی پرچم غدیر در سرخه
کد خبر: 3986354
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۷

برگزاری مسابقه طراحی پرچم غدیر در سرخه

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرخه از برگزاری مسابقه طراحی پرچم غدیر به مناسبت دهه امامت و ولایت در این شهرستان خبر داد.

برگزاری مسابقه طراحی پرچم غدیر در سرخه

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، علی فیض، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرخه 4 مرداد از برگزاری مسابقه طراحی پرچم غدیر به مناسبت هفته امامت و ولایت در این شهرستان خبر داد.

وی هدف از برگزاری این مسابقه را سهیم شدن در شکوه دل‌انگیز غدیر و ترویج پیام جشن ولایت امیرمؤمنان(ع) برشمرد و افزود: شیوه اجرای مسابقه بر این مبنا است که پارچه‌های تهیه شده در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد که در این راستا مردم می‌توانند با سلیقه و هنرخود القاب حضرت علی(ع) و مضامینی با موضوع عید سعید غدیر را بر روی پارچه طراحی کنند.

فیض با بیان اینکه انتخاب مواد رنگ و شیوه و تکنیک کار برعهده شرکت‌کنندگان است افزود: در روز عید سعید غدیر پرچم‌های تولیدی در معرض دید عموم قرار می‌گیرد که با رای‌گیری از مردم، آثار برتر انتخاب می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرخه با بیان اینکه آثار برگزیده با شمارش بازدیدکنندگان انتخاب می‌شوند و هدایای ارزشمندی به ارائه‌دهندگان آن تعلق خواهد گرفت افزود: این مسابقه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون انتظار مسجد ولی‌عصر(عج) سرخه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha