آزادی ۱۸ نفر از زندانیان زندان مرکزی یاسوج با اعطا مرخصی پایان حبس
کد خبر: 3991506
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱

آزادی ۱۸ نفر از زندانیان زندان مرکزی یاسوج با اعطا مرخصی پایان حبس

مدیرکل زندان های استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۸ نفر از زندانیان که از ارفاقات مرخصی پایان حبس استفاده کردند از زندان آزاد و به کانون خانواده خود بازگشتند.

آزادی ۱۸ نفر از زندانیان زندان مرکزی یاسوج با اعطا مرخصی پایان حبس

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی زندان‌های استان، منصور بیژنی در مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) که با حضور رئیس کل دادگستری، دادستان مرکزی، معاونین و هیئت همراه، مدیرکل و مسئولین زندان های استان کهگیلویه و بویراحمد در زندان مرکزی یاسوج برگزار شد، با تقدیر از تعامل و حمایت همه جانبه رئیس کل و مراجع قضایی استان، افزود: حمایت و مساعدت خوب و مؤثر همکاران ما در دادگستری و دادسراهای عمومی و انقلاب استان باعث شده است که در توصیه مسئولین ارشد قوه قضائیه مبنی بر ساماندهی زندانیان تحت قرار در زندان های استان تنها ۱۶ درصد زندانی تحت قرار بوده که این زندانیان نیز پرونده‌های سنگین دارند لذا این آمار نسبت به سطح کشور بسیار خوب و مطلوب است.
وی با بیان اینکه تعامل خوب مراجع قضایی باعث شده است تا زندانیان استان از تأسیسات حقوقی بهره وافی و کافی را ببرند، اظهار کرد: در پنج ماهه اخیر ۱۱۰۰ نفر مرخصی روزانه و ۲۹۲ نفر نیز به مرخصی پایان حبس اعزام شده اند.
مدیرکل زندان های استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با زیر ساخت خوب و مطلوبی که فراهم شده است امسال ۱۱۶۱ نفر از دادرسی الکترونیکی استفاده کرده که در موضوع رعایت حقوق شهروندی و همچنین در صرف هزینه بسیار مؤثر بوده است.
بیژنی در ادامه خطاب به زندانیان خاطرنشان کرد: تمام تلاش و همت دستگاه قضایی و نهادهای حمایتی کمک به زندانیان است، لذا می طلبد که شما با توسل به ائمه معصومین علی الخصوص حضرت امام حسین(ع) در بازسازگار خود برای بازگشتی آبرومندانه تلاش کنید.
مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام با حضور رئیس کل دادگستری، دادستان مرکزی، معاونین و هیئت همراه، مدیرکل و مسئولین زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در زندان مرکزی یاسوج برگزار شد.
شایان ذکر است، در پایان این مراسم و پس از سخنرانی و روضه خوانی که با سینه زنی زندانیان و مسئولین قضایی همراه بود ۱۸ نفر از زندانیان که از ارفاقات مرخصی پایان حبس استفاده کردند از زندان آزاد و به کانون خانواده خود بازگشتند.

انتهای پیام
captcha