راه‌اندازی مرکز جامع واکسیناسیون شهید قاسم سلیمانی در سمنان
کد خبر: 3992507
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶

راه‌اندازی مرکز جامع واکسیناسیون شهید قاسم سلیمانی در سمنان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از راه‌اندازی مرکز جامع واکسیناسیون شهید قاسم سلیمانی سمنان با همراهی سپاه در سالن ورزشی غدیر این شهرستان خبر داد.

راه‌اندازی مرکز جامع واکسیناسیون شهید قاسم سلیمانی در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، نوید دانایی، ردیس دانشگاه علوم پزشکی استان، عصر روز گذشته، 31 مردادماه در مراسم افتتاح مرکز جامع واکسیناسیون شهید قاسم سلیمانی سمنان در سالن غدیر، با بیان اینکه این مرکز با همراهی سپاه سمنان راه‌اندازی شده گفت:  تسریع در واکسیناسیون کار ویژه اصلی این مرکز خواهد بود.

وی با بیان اینکه این مرکز در قالب «طرح شهید قاسم سلیمانی» که از ابتدای کرونا در مراحل مختلف شامل بیماریابی، نگهداری بیماران، تهیه ارزاق و بسته‌های حمایتی همراه کادر درمان بوده، ایجاد شده اظهار کرد: طرح شهید سلیمانی در ابتدا در سه حوزه حمایتی، نظارتی و مراقبتی فعالیت داشت و حالا در زمینه واکسیناسیون نیز به کمک آمده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با تأکید بر اینکه یک سوم از جمعیت بالای ۱۸ سال تحت پوشش دانشگاه واکسینه شده‌اند، متذکر شد: با توجه به قول مساعد وزارتخانه در راستای تسریع در واکسینه کردن مردم و در صورتی که واکسن تأمین شود تا یک ماه آینده تمام جمعیت بالای ۱۸ سال تحت پوشش واکسینه خواهند شد.

دانایی با بیان اینکه افتتاح مرکز واکسیناسیون شهید قاسم سلیمانی واکسیناسیون را تسریع خواهد کرد، افزود: بزرگترین مرکز واکسیناسیون استان در سالن غدیر سمنان با ۱۴ غرفه پذیرای مردم برای تکمیل واکسیناسیون است.

انتهای پیام
captcha