گالری ملت میزبان نمایشگاه گروهی «سفیر» می‌شود
کد خبر: 3992762
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸

گالری ملت میزبان نمایشگاه گروهی «سفیر» می‌شود

نمایشگاه گروهی نقاشی، نقاشیخط و خوشنویسی «سفیر» همزمان با ماه محرم 1443 و با حضور 17 هنرمند بنام در گالری پردیس سینمایی ملت برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی موسسه تصویر شهر؛ نمایشگاه نقاشی، نقاشیخط و خوشنویسی با عنوان «سفیر» با حضور مجموعه‌ای از آثار هنرمندان بنام از روز چهارشنبه سوم شهریور 1400 مصادف با شانزدهم ماه محرم 1443 به نمایش در می‌آید.

آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه تلاش هنرمندان بنام را به تماشا می‌گذارد. گویی نگاه و جستجوی هر یک از هنرمندان سعی بر آن دارد که دنیای نگاه ما را با واقعیت عناصر آشنا کند. عناصری که از دل واقعیت رها گشته و بر این آثار نقش بسته است.

در این نمایشگاه 22 اثر از 17 هنرمند بنام چون؛ محمد احصايی، ايرج اسكندری، نصراله افجه‌ای، ناصر اويسی، احمد آريا‌منش، عباس بلوكی‌فر، صادق تبريزی، محمدعلی ترقی‌جاه، جليل رسولی، حسن روح الامين، هادی روشن ضمير، علی شيرازی، عین‌الدین صادق‌زاده، محمد فاسونكی، مهدی فلاح، يدالله كابلی و احمد محمد‌پور به نمایش گذاشته می‌شود.

علاقمندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه «سفیر» روز چهارشنبه سوم شهریور از ساعت 18 الي 21 و از چهارم شهریور تا دوم مهرماه هر روز از ساعت 11 الي 20 به گالری پردیس ملت واقع در خیابان ولیعصر (عج)، ابتدای بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی (نیایش)، پردیس سینمایی ملت طبقه منفی 2 مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha