نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری واکسن کوو ایران برکت را دریافت کرد
کد خبر: 3992885
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری واکسن کوو ایران برکت را دریافت کرد

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری و امام جمعه شهرکرد نوبت اول واکسن کوو ایران برکت را دریافت کرد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری واکسن کوو ایران برکت را دریافت کرد

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، به‌نقل از دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان، در ادامه واکسیناسیون عمومی ویروس کرونا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد که از نظر شرایط سنی زودتر می توانست دوز اول واکسن خود را دریافت کند اما به دلیل بهره‌مندی بیشتر مردم استان نوبت واکسن خود را به تاخیر انداخته بود، امروز دوم شهریورماه نوبت اول واکسن کوو ایران برکت را دریافت کرد.

نکونام در حاشیه دریافت نوبت اول واکسن ایرانی کوویران برکت مردم را به استقبال از تولیدات داخلی تشویق کرد و گفت: تولیدات داخلی همواره مورد تبلیغات سوء دشمنان و استقبال از تولیدات داخلی به‌معنی مواجهه ما با این تبلیغات سوء است، ضمن اینکه دریافت واکسن کرونا یک وظیفه و تکلیف اجتماعی است.

وی ادامه داد: بنده هم واکسن برکت را هم انتخاب کردم زیرا تولید داخل است و اطمینان بیشتری به تولید داخل وجود دارد، اطلاعات کسب شده نیز حاکی از آن است که این واکسن آثار و برکات خیلی خوبی داشته و به سلامت افراد کمک کرده است؛ معمولا ما هرچه که در داخل تولید می‌کنیم با تبلیغات سوء دشمن علیه این کشور و تولیدات این کشور صورت می‌گیرد و مواجهه ما استقبال از تولیدات داخلی است. هر چقدر از تولیدات داخلی استقبال کنیم در حقیقت به استقلال و رشد کشور و توانمندی جوانان کمک کرده‌ایم، در این راه مقام معظم رهبری نیز پیشقدم بودند.

امام جمعه شهرکرد بیان کرد: توصیه دیگر من این است که در واکسن زدن شتاب صورت بگیرد، همه تکلیف دارند که این وظیفه اجتماعی را انجام بدهند زیرا دریافت نکردن واکسن کمک به افزایش ویروس است و کمک به افزایش این ویروس از هر طریق که باشد، خیانت به جامعه محسوب می‌شود. همگان تلاش کنند که علاوه بر رعایت نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و پرهیز از سفرها، واکسن را هم جدی بگیرند تا هرچه زودتر شاهد رهایی از این ویروس منحوس باشیم.

انتهای پیام
captcha