خروج نیروهای آمریکایی از منطقه خون‌بهای شهید سلیمانی است
کد خبر: 3993188
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸

خروج نیروهای آمریکایی از منطقه خون‌بهای شهید سلیمانی است

امام جمعه مهاباد گفت: خروج نیروهای خارجی به ویژه نیروهای آمریکایی به عنوان خون‌بهای ترور شهید قاسم سلیمانی در منطقه آغاز شده و اکنون ایالات متحده امریکا در تکاپوی فراری دادن نیروهای خود از افغانستان است.

ارسالی| خروج نیروهای آمریکایی از منطقه خون‌بهای شهید سلیمانی استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، ماموستا عبدالسلام امامی، امام جمعه مهاباد، 4 شهریور، در دیدار با اعضای شورای اداری مهاباد که به مناسبت هفته دولت انجام شد، با اشاره به وضعیت افغانستان و آخرین تحولات خاورمیانه اظهار کرد: خروج نیروهای خارجی به ویژه نیروهای آمریکایی به عنوان خون‌بهای ترور شهید قاسم سلیمانی در منطقه آغاز شده و اکنون ایالات متحده امریکا در تکاپوی فراری دادن نیروهای خود از افغانستان است.

وی با اشاره به تصورات غلط برخی کشورهای منطقه مبنی بر ایجاد امنیت توسط امریکا ادامه داد: وضعیت فعلی افغانستان بار دیگر نشان داد که کشورهایی که به آمریکا اعتماد کنند، پشیمان خواهند شد و ثمره حضور آنان جز بدبختی و نابودی چیزی را عوض نمی کند.

امام جمعه مهاباد با بیان اینکه آمریکا تنها در راستای منافع شخصی خود در منطقه حضور طولانی داشت، ادامه داد: حاکمان آمریکا خودشان هم می‌دانند حضورشان در منطقه بی معنا و بدون اثر است و اگر بخواهند امنیتی هم در منطقه باشد، کشورهای منطقه و ملت‌ها توان تامین این امنیت را دارند.

وی در ادامه ضمن تبریک هفته دولت گفت: امیدواریم کابینه جدید رییس جمهوری منتخب، منشا خیر برای ملت بوده و تغییر شرایط فعلی به نفع مردم باشد.

ماموستا امامی با بیان اینکه اعضای کابینه جدید باید جواب اعتماد مردم نسبت به دولت منتخب را بدهند، عنوان کرد: مسئولان نظام باید قدر مردم را که در همه شرایط سخت و تحریم در کنار نظام بودند، بیشتر دانسته و تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم بکار گیرند.

وی تصریح کرد: ملت ما دارای عزت و احترام بوده و شایسته است از سوی مسئولان نهایت تلاش برای ارایه خدمت‌گذاری به آنان انجام شود.

انتهای پیام
captcha