شانزدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی در هرمزگان برگزار می‌شود
کد خبر: 4001355
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸

شانزدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی در هرمزگان برگزار می‌شود

مرحله استانی شانزدهمین دوره جشنواره سراسری تلاوت‌های مجلسی در هرمزگان با همکاری خبرگزاری قرآنی ایکنا در استان و با مشارکت نهادها و دستگاه‌های قرآنی و فرهنگی برگزار می‌شود.

یوسف جعفرزاده، دبیر اجرایی شانزدهمین دوره جشنواره سراسری تلاوت‌های مجلسی در هرمزگان در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: برگزاری مرحله استانی این جشنواره که با همکاری خبرگزاری قرآنی ایکنا در هرمزگان، دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس برگزار می‌شود، یکشنبه ۱۱ مهرماه، بعد از نماز مغرب و عشاء‌ در مسجد غدیر بندرعباس، واقع در خیابان حکمت به صورت حضوری و با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی خواهد بود.

وی با بیان اینکه جشنواره سراسری تلاوت‌های مجلسی، جشنواره‌ای کاملاً مردمی با مشارکت نهادها و دستگاه‌های قرآنی و فرهنگی است، افزود: برخلاف سایر مسابقات قرآنی، رأی داور در این جشنواره حذف شده و نفرات برتر از طریق رأی مخاطبان حاضر در جشنواره انتخاب می‌شوند.

دبیر اجرایی شانزدهمین دوره جشنواره سراسری تلاوت‌های مجلسی در هرمزگان تصریح کرد: از میان شرکت‌کنندگانی که پیرو فراخوان این جشنواره، تلاوت‌های خود را به دبیرخانه ارسال کرده بودند، تعدادی از قاریان اهل سنت و شیعه ممتاز استان از شهرستان‌های مختلف برای شرکت در مرحله استانی این جشنواره انتخاب شدند.

جعفرزاده عنوان کرد: شانزدهمین دوره جشنواره سراسری تلاوت‌های مجلسی در هرمزگان با حضور «داوود جعفری» دبیر این جشنواره در کشور و تلاوت «سید مصطفی حسینی» قاری ممتاز و بین‌المللی برگزار می‌شود. از علاقه‌مندان جهت حضور در جشنواره و شرکت در رأی‌گیری، تقاضا می‌شود که از ابتدای جلسه حضور به هم رسانند.

وی در پایان یادآور شد: برای نفرات برتر این جشنواره جوایز نقدی و نفیسی در نظر گرفته شده و همچنین به حضار در جلسه نیز به قید قرعه جوایزی اهدا می‌شود. نفر اول مرحله استانی جشنواره نیز به مرحله کشوری اعزام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha