رفع محرومیت؛ مهمترین اولویت سفر به کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 4001494
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰

رفع محرومیت؛ مهمترین اولویت سفر به کهگیلویه و بویراحمد

رییس جمهور در بدو ورود به استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این استان متناسب با استعدادها و نعمت‌های خدادادی رشد نکرده و همچنان محروم است، گفت: در این سفر گام‌های مهم و اقدامات موثری برای رفع نارسایی‌ها و محرومیت استان در بخش‌های مختلف زیرساختی برداشته خواهد شد.

رفع محرومیت؛ مهمترین اولویت سفر به کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی امروز، نهم مهرماه در پنجمین سفر استانی در بدو ورود به استان کهگیلویه و بویراحمد در فرودگاه یاسوج مرکز این استان، افزود: با وجود نعمت‌های خدادادی بی‌شمار، محرومیت با مشکلاتی مانند بیکاری در این استان مفهومی ندارد.
وی افزود: قبل از سفر به استان بررسی‌هایی نسبت به مشکلات و نیازهای استان انجام شد و گزارش‌هایی داده شد و استاندار در هیئت دولت نیز جمع‌بندی خوبی داشت.
رئیسی ادامه داد: این استان در بخش کشاورزی، صنعت نفت و گاز، گردشگری، زمینه مناسب اقتصادی دارد و با وجود نعمت‌های خدادادی نباید شاهد بیکاری در استان باشیم.
رئیس جمهور ابراز امیدواری کرد با همکاری نیروهای کارآمد جوانان، مدیران با کفایت، راهنمایی نماینده ولی فقیه، همکاری استاندار و همه مسئولان و دلسوزان گام‌هایی در جهت رفع مشکلات استان برداریم.
وی از مردم به دلیل عدم برگزاری نشست‌های عمومی به دلیل شرایط کرونایی عذرخواهی کرد و یادآور شد: در شورای اداری و نشست با نخبگان و دلسوزان دغدغه‌های آنها پیگیری می‌شود.

انتهای پیام
captcha