بستری شدن ۳۶ بیمار جدید در بیمارستان‌های سمنان
کد خبر: 4005380
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱

بستری شدن ۳۶ بیمار جدید در بیمارستان‌های سمنان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از بستری شدن ۳۶ بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه خبر داد.

بستری شدن 36 بیمار جدید در بیمارستان‌های سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، نوید دانائی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، امروز، 24 مهرماه در جمع با خبرنگاران، گفت: مجموع بیماران بستری و سرپایی مبتلا به کووید ۱۹ از ابتدای همه‌گیری تاکنون در مجموعه شهرستان‌های شش‌گانه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان از مرز 44 هزار و 800 نفر گذشته است.

عضو هیئت علمی علوم پزشکی سمنان متذکر شد: در ۲۴ ساعت گذشته و از 21 لغایت 22 مهرماه بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 36 بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید ۱۹ در شهرستان تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند و به این ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به 9 هزار و 991 نفر رسیده است.

دبیر ستاد استانی مقابله با کروناویروس افزود: علاوه بر این در همین مدت 34 هزار و 819 بیمار نیز به صورت سرپایی در استان شناسایی شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به تلاش مدافعان سلامت در کمتر از دو سال گذشته افزود: کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید ۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه به هشت‌هزار و 743 نفر رسید.

انتهای پیام
captcha