بستری شدن ۱۱۶ بیمار کرونایی در سمنان
کد خبر: 4006000
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹

بستری شدن ۱۱۶ بیمار کرونایی در سمنان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به اینکه ۱۰۱ بیمار با تست کرونای مثبت در جامعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان شناسایی شده‌اند، گفت: در مجموع ۱۱۶ بیمار کرونایی نیز بستری هستند.

بستری شدن 116 بیمار کرونایی در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، نوید دانایی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان، امروز، 26 مهرماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کرونا همچنان در جامعه وجود دارد و ما را تهدید می‌کند، گفت: تعداد مراجعات سرپایی با تست مثبت کرونا در شهرستان‌های تابعه دانشگاه متأسفانه همچنان بالا است.

وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۱ بیمار با تست کرونای مثبت در جامعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان شناسایی شده‌اند که در این راستا مجموعاً ۱۱۶ بیمار کرونایی نیز بستری هستند و این موضوع نشان می‌دهد که ویروس کرونا نه تنها از بین نرفته بلکه همچنان جامعه را تهدید می‌کند.

دانایی با تأکید بر اینکه هرچند در دو روز گذشته خوشبختانه فوتی کرونایی در شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان نداشتیم یادآور شد: اما نگرانی‌ها از بابت بیماری همچنان پا برجاست.

به گفته وی ۸۰ درصد جامعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان یعنی افراد بالای ۱۲ سال تاکنون دست کم یک دُز واکسن را دریافت کرده‌اند که وضعیت دانشگاه از این لحاظ نسبت به دیگر استان‌ها خوب است اما فقط ۴۰ درصد از افراد جامعه تحت پوشش دو دُز واکسن را تزریق کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha