آرادان از آبی به وضعیت زرد کرونایی تغییر یافت
کد خبر: 4007611
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶

آرادان از آبی به وضعیت زرد کرونایی تغییر یافت

معاون سیاسی استاندار سمنان بابیان اینکه در جدیدترین رنگ‌بندی کرونایی آرادان از آبی به زرد تغییریافته است، گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح استان باید افزایش یابد.

آرادان از آبی به وضعیت زرد کرونایی تغییر یافت

به گزارش ایکنا از سمنان،حبیب‌الله خجسته‌پور،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان عصر روز گذشته 1 آبان در جلسه مقابله با کرونا در استانداری سمنان با اشاره به اینکه شهرستان آرادان از وضعیت آبی به زرد کرونایی تغییر پیداکرده گفت: شهرستان‌های سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار در وضعیت نارنجی کرونایی، شهرستان‌های مهدی‌شهر، سرخه در وضعیت زرد و شهرستان میامی کماکان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارد.

وی ادامه داد: روند نزولی ابتلاء و سرایت بیماری کرونا شهرستان‌های استان با یک توقف روبرو شده که در این راستا ضروری است تا رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح استان به منظور حفظ وضعیت موجود و آبی شدن شهرستان‌ها افزایش یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با تاکید بر اینکه طی بازدیدهای مشترک دانشگاه‌های علوم پزشکی و کمیته بازرسی ستاد، نظارت ویژه‌ بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا باید صورت گیرد، یاداور شد: در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی استان همواره در رتبه‌های شاخص و برتر کشوری قرار داشته است.

به گفته خجسته‌پور؛ تداوم این روند به ارائه آموزش و اطلاع‌رسانی نیاز دارد که باید از طریق رسانه‌های جمعی این مهم استمرار یابد.

وی با اشاره به اینکه واکسیناسیون ۸۳ درصدی جمعیت تحت پوشش استان نسبت به میانگین کشوری بالاست اظهار کرد: ما شاهد کُند شدن سرعت واکسیناسیون در استان هستیم که بر این اساس تاکید می‌شود  واکسیناسیون با جدیت از سوی مسئولان و مردم مورد پیگیری قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha