بستری شدن ۷۰ بیمار کرونایی در دامغان
کد خبر: 4009356
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴

بستری شدن ۷۰ بیمار کرونایی در دامغان

رئیس بیمارستان ولایت دامغان با اشاره به اینکه ۷۰ بیمار مبتلا به کرونا در حال حاضر در بیمارستان ولایت تحت درمان هستند افزود: ۱۵ نفر این بیماران به صورت سرپایی و مابقی در تخت‌های درمانی نگهداری می‌شوند.

بستری شدن 70 بیمار کرونایی در دامغان

به گزارش ایکنا از سمنان، غلامرضا محمدی، رئیس بیمارستان ولایت دامغان، امروز، 9 آبان به خرنگاران درباره آخرین وضعیت شیوع کرونا در این شهرستان گفت: ۵۵ بیمار در حال حاضر در بیمارستان ولایت دامغان بستری بوده و ۱۵ بیمار بر اساس بستری موقت به صورت سرپایی درمان می‌شوند که مجموعاً ۷۰ نفر را شامل می‌شود.

وی ادامه داد: سه بخش بستری، یک بخش ویژه و یک بخش تحت نظر اورژانس به بیماران کرونایی اختصاص دارد که در این راستا از لحاظ تأمین تجهیزات و ملزومات بیماران علیرغم سختی‌های موجود، مشکلی وجود ندارد.

رئیس بیمارستان ولایت دامغان با اشاره به اینکه در این بیمارستان از لحاظ دارو و اکسیژن هیچ کمبود و مشکلی وجود ندارد، متذکر شد: اگر این سِیر افزایش تعداد بیماران ادامه‌دار باشد، بخش کلونی و کانون‌های احتمالی شیوع گسترش کرونا همواره مورد رصد قرار داشته و تا امروز این مهم رؤیت نشده است.

محمدی با بیان اینکه طی دو هفته گذشته ۳۴ بیمار کرونایی در دامغان شناسایی شد که این میزان در هفته گذشته با افزایش ۱۰۰ درصدی به ۷۰ بیمار رسید، یادآور شد: طی اوج پیک پنجم کرونا، به صورت هفتگی ۱۵۶ بیمار قطعی مبتلا به کرونا در شهرستان شناسایی شده است.

به گفته وی در حال حاضر هشت بیمار کرونایی در بخش آی سی یو بیمارستان تحت درمان هستند.

انتهای پیام
captcha