هدف از سفرهای استانی گره‌گشایی از مشکلات مردم است
کد خبر: 4010647
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸

هدف از سفرهای استانی گره‌گشایی از مشکلات مردم است

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ویژگی‌ بارز دولت را کاری، قوی و مردمی بودن دانست و گفت: هدف از سفرهای استانی گره‌گشایی از مشکلات مردم است.

هدف از سفرهای استانی گره‌گشایی از مشکلات مردم است

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان امروز 13 آبان در مراسم دیدار رئیس جمهور با علما، فضلا، نخبگان و خانواده  شهدای سمنان در سالن هلال احمر با بیان اینکه امیدی که با حضور حجت‌الاسلام رئیسی و اقدامات وی در جامعه شکل گرفته بسیار ارزشمند است، اظهار کرد: بر اساس آمارها، رضایتمندی بسیار بالایی از عملکرد دولت در بین مردم وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه برخی در پی تخریب سفرهای استانی هستند یادآور شد: اما این سفرها، مورد تأیید و تاکید مقام معظم رهبری است و این سفرها ویژگی‌های بارز دولت کاری، قوی، ایران و ایرانی در بین مردم است.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه بعد از ۴۳ سال، اولین  بار است که رئیس جمهور در سیاه چادر عشایر ایل سنگسر حضور پیدا می‌کند و این اقدام بسیار ارزشمند است متذکر شد: کسانی که به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلام هستند، سرشان به سنگ خواهد خورد.

مطیعی ادامه داد: مردم ما شکرگزار روی کار آمدن دولت محبوب و مردمی هستند که در این راستا مردم استان در پی تماس‌های تلفنی با دفتر ما در سمنان و دیگر ائمه جمعه استان خواستار دیدار با رییس جمهور بودند اما به واسطه شرایط کرونایی این مهم میسر نشدند.

انتهای پیام
captcha