اختصاص ۷۶۰ میلیارد ریال به مسکن مددجویان کهگیلویه‌و‌بویراحمد
کد خبر: 4012689
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳

اختصاص ۷۶۰ میلیارد ریال به مسکن مددجویان کهگیلویه‌و‌بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه‌و‌بویراحمد گفت: حدود ۷۶۰ میلیارد ریال به فصل مسکن مددجوی کمیته امداد استان اختصاص داده شد.

اختصاص ۷۶۰ میلیارد ریال به مسکن مددجویان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 21 آبان ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در سرفصل موافقت‌نامه بودجه امسال بیش از ۷۵ میلیارد و ۸۹۵ میلیون تومان برای ساخت وساز ساختمان‌های مددجویی و تکمیل آن‌ها و همچنین تعمیرات مسکن مددجویی اختصاص داده شده است.

قباد مبشری به تفاهم‌نامه کمیته امداد و بنیاد مسکن اشاره کرد و افزود: ۵۵۶ ساختمان مددجویی با اعتبار بیش از صد میلیارد تومان به‌صورت بلاعوض و تسهیلات بنیاد مسکن در ادارات کمیته امداد مناطق لنده و دیشموک در برنامه کاری قرار دارد.

مبشری اضافه کرد: امسال همچنین در قالب تفاهم‌نامه پیشگامان ۷۵ باب ساختمان مددجویی بااعتباری حدود هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به‌صورت بلاعوض با مشارکت این نهاد و شرکت آفرینش و هفت میلیارد و ۵۰۰ تومان تسهیلات بنیاد مسکن ساخته می‌شود.

وی به تفاهم‌نامه گلرنگ، بنیاد مسکن و کمیته امدد اشاره کرد و گفت: براساس این تفاهمنامه ۴۵ باب ساختمان مددجویی بااعتباری حدود سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به‌صورت بلاعوض و مشارکتی با شرکت گلرنگ و چهارمیلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به‌صورت تسهیلات نیز ساخته می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه‌و‌بویراحمد ادامه داد: با انجام تفاهم‌نامه با سپاه ۱۱۵ واحد، تفاهم‌نامه سه‌جانبه ـ امداد، سازمان برنامه‌وبودجه کشور و مؤسسه خیریه بوتراب ۱۳۷ مورد و ۳۲ واحد از طریق صندوق توسعه ملی به‌صورت مشارکتی کمیته امداد و سازمان برنامه‌وبودجه در برنامه کاری این نهاد قرار دارد.

مبشری به خدمات عمرانی ارائه شده به مددجویان کمیته امداد در کهگیلویه و بویراحد اشاره کرد و افزود: از شش‌ماهه دوم سال ۹۹ تا پایان شش ماهه اول سال ۱۴۰۰ بیش از ۵ هزار و ۱۰۰ مورد فعالیت عمرانی با اعتبار بیش از ۱۸۲ میلیارد و ۶۸۳ میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت خدمت‌رسانی شده است.

انتهای پیام
captcha