شرکت بیش از 2 هزار نفر از مردم میامی در جشنواره کتابخوانی رضوی
کد خبر: 4013443
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱

شرکت بیش از 2 هزار نفر از مردم میامی در جشنواره کتابخوانی رضوی

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی میامی گفت: ۲ هزار و ۳۲۷ نفر از اهالی این شهرستان تاکنون برای رقابت‌های یازدهمین دوره از جشنواره کتابخوانی رضوی نام‌نویسی کرده‌اند.

شرکت 2 هزار و ۳۲۷ نفر از مردم میامی در جشنواره کتابخوانی رضوی

به گزارش ایکنا از سمنان، کمال ترابیان، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی میامی امروز 24 آبان به خبرنگاران گفت: امسال با توجه به شرایط خاص کرونایی که موجب تعطیلی کتابخانه‌های سطح شهرستان شد، بخش مکتوب جشنواره حذف و این جشنواره به صورت برخط در بخش‌های نقاشی، ،داستان و پویش مجازی درحال برگزاری ست.

وی مهلت شرکت در این دوره از فعالیت‌های جشنواره کتابخوانی رضوی را تا ۳۰ آذر ماه سالجاری دانست و افزود: سال گذشته بخش‌های نقاشی، پویش مجازی، مکتوب و برخط جشنواره مورد استقبال خوب مردم میامی قرار گرفت.

ترابیان متذکر شد: دربخش گویش ۱۶۰نفر، آثار هنری۲ نفر، تستی یک هزار و ۱۱۴ نفر، قصه گویی یک نفر و در بخش نقاشی نیز یکهزار و ۵۰ نفر در جشنواره یازدهم شرکت کرده‌اند.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان میامی با اشاره به اینکه این دوره از جشنواره، کتاب‌هایی از زندگی امام رضا(ع) و مجموعه ۱۴ معصوم، امام زمان (عج) ویژه بخش کودک چهار تا ۱۲سال است اظهار کرد: ضامن آهو و ۱۰ قصه از امام زمان (عج) ویژه بخش نوجوان ۱۳ تا ۱۷سال ،چشمه‌های بهشت و مهدویت (دوران ظهور) بخش جوان و بزرگسال را شامل می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه از برگزیدگان جشنواره کتابخوانی رضوی در ۲ سطح «ملی»، استانی «شهرستانی» با اهدای لوح تقدیر و هدایای نقدی تجلیل می‌شود یادآور شد: یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی همچون پنج دوره قبل توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همکاری بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) و معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود در شهرستان میامی پنج کتابخانه فعال وجود دارد که سال گذشته سه هزار و ۳۳۶ نفر در جشنواره کتابخوانی رضوی در میامی شرکت کردند.

انتهای پیام
captcha