طرح واکسیناسیون «خانه به خانه» در کهگیلویه‌و‌بویراحمد راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 4014837
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳

طرح واکسیناسیون «خانه به خانه» در کهگیلویه‌و‌بویراحمد راه‌اندازی می‌شود

استاندار کهگیلویه‌و‌بویراحمد به اجرا و راه‌اندازی طرح «خانه به خانه» برای تزریق واکسیناسیون به همت دانشگاه علوم پزشکی اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح «خانه به خانه» امیدواریم آمار مرگ و میر‌ها به صفر برسد.

علی احمدزاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمدبه گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی استانداری استان، علی احمدزاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 29 آبان‌ماه در نشست ستاد استانی کرونا به اجرا و راه‌اندازی طرح خانه به خانه برای تزریق واکسیناسیون به همت دانشگاه علوم پزشکی و با همکاری نیروی‌های بسیج و سپاه اشاره کرد و گفت: اگر طرح خانه به خانه اجرا شود امیدواریم آمار مرگ و میر‌ها به صفر برسد.

وی به وضعیت مطلوب کرونا در استان اشاره کرد و افزود: آمار کرونا در برخی شهر‌ها تغییری ایجاد شده است یعنی باشت از آبی به زرد تبدیل شده و نگران کننده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آمار مرگ و میر سه نفری کرونا در استان در هفته‌های گذشته، بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته فوتی مشاهده نشد این موضوع خبر خوبی است.

احمدزاده به وضعیت پایدار در برخی استان‌ها و اینکه سیر نزولی در استان ما مشاهده می‌شود، ادامه داد: استان از نظر خطرات در سطح بالا نیست و این موضوع به معنای کاهش دستورالعمل‌ها نیست.

وی با اشاره به پایین بودن واکسیناسیون به نسبت استان‌های همجوار مانند فارس، یادآور شد: اولویت در واکسیناسیون مرگ و میر کمتر شود در همه دنیا ابتلا اجتناب ناپذیر است.

انتهای پیام
captcha