فراخوان دومین سوگواره عکس عاشورایی ده زیار تمدید شد
کد خبر: 4016465
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲

فراخوان دومین سوگواره عکس عاشورایی ده زیار تمدید شد

مهلت ارسال آثار به دومین سوگواره عکس عاشورایی ده زیار به دلیل استقبال عمومی تا 11 آذرماه جاری تمدید شد.

دومین سوگواره عکس عاشورایی ده زیار

به گزارش ایکنا از کرمان، ثارالله انکوتی، دبیر اجرایی دومین سوگواره عکس عاشورایی ده‌زیار امروز ششم آذرماه با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار عکاسی به سوگواره با توجه به درخواست‌های زیاد، تمدید شده است افزود: مهلت شرکت عکاسان در این مسابقه عکس عاشورایی تا 5 آذرماه بود که بنا به تصمیم ستاد برگزاری سوگواره و در پی تماس‌های مکرر علاقه‌مندان تا پایان وقت اداری پنجشنبه 11 آذرماه جاری تمدید شد. این سوگواره عکاسی در دو بخش حرفه‌ای و غیر حرفه‌ای(موبایلی) برگزار می‌شود،

وی با اشاره به اینکه دومین سوگواره عکس عاشورایی ده زیار با همکاری و مجوز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می‌شود افزود: اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان، سازمان تبلیغات اسلامی، اداره کل اوقاف و هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل(ع) ده زیار در برگزاری این سوگواره همکاری  و مشارکت دارند.

انکوتی از ارسال بیش از 300 اثر به دبیرخانه سوگواره تاکنون خبر داد و بیان کرد: این تعداد اثر در مدت حدود ده روز به دبیرخانه سوگواره عکس ارسال شده و درخواست‌های بسیاری برای تمدید مهلت ارسال عکس بوده است.

دبیر اجرایی دومین سوگواره عکس عاشورایی ده زیار با تأکید بر اینکه مهلت تعیین شده به هیچ وجه غیر قابل تمدید نیست، اظهار کرد: بلافاصله پس از پایان زمان مهلت ارسال آثار، کار کدگذاری فایل عکس‌های رسیده به دبیرخانه سوگواره انجام و برای انتخاب عکس‌های برتر، تقدیم هیئت داوران می‌شود.

وی با بیان اینکه دبیر تخصصی سوگواره آقای احمدیزاده و آقایان عادل پازیار، اصغر خمسه و اکبر توکلی داوران دومین دوره سوگواره عکس عاشورایی ده زیار هستند، گفت: ارسال آثار به دبیرخانه سوگواره عکس عاشورایی ده‌زیار از طریق شماره همراه 09131953646 در فضای مجازی و به صورت فایل انجام شود.

دبیر دومین سوگواره عکس عاشورایی ده زیار یادآور شد: آثار باید با فرمت jpg و حداقل dpi 300 با حداقل اندازه 2500 پیکسل (برای ضلع بزرگ) ارسال شده و کیفیت مناسب جهت چاپ در ابعاد 70×50  را داشته باشد و آثاری که کیفیت مذکور را نداشته باشند به مرحله داوری وارد نمی‌شوند. زمان برگزاری اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان سوگواره در هر دو بخش حرفه‌ای و موبایلی شنبه 27 آذرماه 1400 مصادف با ایام فاطمیه(س) تعیین شده است.

وی در پایان ضمن تشکر از همه برگزار کنندگان این سوگواره به ویژه اصحاب رسانه در اطلاع رسانی به موقع تصریح کرد: با توجه به منابع مالی محدود، نذر فرهنگی تعداد بسیاری از هنرمندان و همکاری خودجوش آن‌ها در برگزاری سوگواره قابل تقدیر است.

انتهای پیام
captcha