برگزاری یادواره شهدای روحانی کهگیلویه‌وبویراحمد در گچساران
کد خبر: 4018422
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۱

برگزاری یادواره شهدای روحانی کهگیلویه‌وبویراحمد در گچساران

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری یادواره شهدای روحانی کهگیلویه و بویراحمد ۱۹ دی‌ماه امسال در گچساران خبر داد.

یادواره شهدا

امیرعباس آسمند، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌‌های دفاع مقدس کهگیلویه‌وبویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد اظهار کرد: یادواره شهدای روحانی استان 19 دی‌ماه امسال به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدای روحانی و تجلیل از این شهدا برگزار می‌شود.

وی افزود: روحانیت در طول تاریخ در همه صحنه‌‌های حساسی که نیاز به جانفشانی و ایستادگی بود، حضور داشتند که گواه این مطلب تقدیم چند برابری شهدای روحانی نسبت به دیگر اقشار جامعه است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا فرصتی برای گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس و تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، تصریح کرد: طلاب و روحانیون در دوران دفاع مقدس همگام با سایر نیروهای جهادی و بسیجی در دفاع از کیان اسلام و انقلاب نقش بسزایی ایفا کردند.

آسمند یادآور شد: امروزه برای تداوم راه انقلاب و شهدا باید نسل نو را با اهداف و آرمان‌های شهدا آشنا ساخت و در این راستا از برنامه‌های تبلیغی و ظرفیت‌ها استفاده شود.

انتهای پیام
captcha