مادر شهیده مدافع سلامت سیرجان تجلیل شد
کد خبر: 4019257
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۷

مادر شهیده مدافع سلامت سیرجان تجلیل شد

در آستانه ولادت با سعادت حضرت زینب(س) و در طرح سه‌شنبه‌های تکریم استان کرمان، از مادر شهید مدافع سلامت «زرین رئیسی» در سیرجان تجلیل شد.

تجلیل از مادر شهید مدافع سلامت سیرجانی

به گزارش ایکنا از کرمان امروز 16 آذر‌ماه و در طرح سه‌شنبه‌های تکریم که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به منظور تجلیل از مقام شامخ بانوان پرستار شهید مدافع سلامت استان در آستانه ولادت با سعادت حضرت زینب‌(س) صورت گرفته است؛ با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیرجان و جمعی از مسئولان شهرستان، از مادر شهیده «زرین رئیسی»، شهیده مدافع سلامت که در دوران کرونا جان خود را در راه مراقبت از بیماران کرونا از دست داد تجلیل به عمل آمد.

حافظی، رئیس اداره ارشاد سیرجان در این مراسم گفت: این‌که مادری در راه رضای خدا و حفظ سلامتی جامعه از فرزند دلبندش گذشته از نظر معنوی اجر بسیار بزرگی دارد که تنها خداوند متعال قادر به جبران آن است.

وی افزود: مدافعان سلامت که با رشادت و از جان گذشتگی در راه حفظ سلامت جامعه از بزرگترین دارایی یعنی جان خود می‌گذرند قابل ستایشند و وظیفه مسئولان شهر است که از بازماندگان به ویژه مادران زحمتکش این شهیدان تقدیر کنند.

رضوی، معاون سیاسی فرماندار نیز با اشاره به اهمیت حضور مدافعان سلامت در دوران کرونا گفت: مدافعان سلامت همچون مرحومه رئیسی با حضور ارزشمند خود در دوران کرونا به مقابله با این ویروس کمک شایانی کردند و سرانجام با اهدای جان خود در زمره شهدای والا مقام قرار گرفتند.

در پایان این مراسم از این مادر فداکار که فرزند خود را در راه مبارزه با ویروس کرونا از دست داده است با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha