برگزاری دوره توانمندسازی کارشناسان عفاف و حجاب در هرمزگان
کد خبر: 4020803
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲

برگزاری دوره توانمندسازی کارشناسان عفاف و حجاب در هرمزگان

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان از برگزاری دوره توانمندسازی کارشناسان عفاف و حجاب در استان با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و الگوسازی در زمینه سبک زندگی اسلامی – ایرانی خبر داد.

دوره توانمندسازی کارشناسان عفاف و حجاب در هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، عصمت ناظری، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام سجاد(ع) استان، امروز، 23 آذرماه، اظهار کرد: دوره توانمندسازی کارشناسان عفاف و حجاب امروز با حضور اساتید مجرب کشوری و همچنین 100 نفر از فعالان فرهنگی استان در محل دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره با هدف بهبود وضع موجود جامعه در زمینه حیا و عفت ورزی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و الگوسازی در زمینه سبک زندگی اسلامی - ایرانی برگزار می‌شود که موجب استحکام‌بخشی خانواده‌ها خواهد شد. همچنین افزایش پایبندی به عفاف و حجاب در هرمزگان و مقابله با تأثیر منفی فرهنگ غرب بر فرهنگ اصیل مردان و زنان نجیب استان هرمزگان از دیگر اهداف برگزاری این دوره یک روزه است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در پایان یادآور شد: این طرح قرار است در سطح جزایر استان اجرایی شود و همچنین راهکارهایی برای برطرف کردن این معضل اجتماعی با نظرات نخبگان، کارشناسان، فرهیختگان عفاف و حجاب و کارشناسان مجرب کشوری برنامه‌ریزی شود تا یک الگوی مناسب برای افرادی باشد که در سایر دستگاه‌ها و سازمان‌ها دغدغه عفاف و حجاب دارند.

انتهای پیام
captcha