بستری شدن 50 بیمار کرونایی در سمنان
کد خبر: 4024694
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲

بستری شدن 50 بیمار کرونایی در سمنان

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: در حال حاضر حدود 50 بیمار کرونایی در بیمارستانهای تحت پوشش این دانشگاه بستری هستند.

بستری شدن 50 بیمار کرونایی در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، کامران قدس، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، هشتم دی‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت بستری‌ها در این استان، گفت: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون ۵۰ هزار و ۱۸۷ مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.

وی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته و از هفتم تا هشتم دی‌ماه، براساس معیارهای قطعی تشخیصی، چهار بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید-۱۹ در شهرستان تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند، گفت: مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به ۱۰ هزار و ۸۲۵ نفر رسیده است.

دبیر ستاد استانی مقابله با کرونا استان سمنان با تأکید بر اینکه علاوه بر این در این مدت ۳۹ هزار و ۳۶۲ بیمار نیز در مناطق تحت‌ پوشش این دانشگاه به صورت سرپایی شناسایی شدند، افزود: خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید ۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه به ۹ هزار و ۷۰۵ نفر رسید.

به گفته وی در حال حاضر حدود 50 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه بستری هستند.

انتهای پیام
captcha