ضرورت بهره‌مندی از طرح «شهید سلیمانی» در راستای مبارزه با کرونا
کد خبر: 4027254
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۱

ضرورت بهره‌مندی از طرح «شهید سلیمانی» در راستای مبارزه با کرونا

استاندار سمنان گفت: استفاده از ظرفیت‌های طرح شهید سلیمانی، بهترین راه مبارزه با ویروس و رعایت پروتکل ها و تشویق مردم به استفاده از تزریق دُز سوم واکسن است.

استفاده از ظرفیت‌های طرح شهید سلیمانی، بهترین راه مبارزه با کروناست

به گزارش ایکنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان شب گذشته، 18 دی  در نشست ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در سالن جلسات یادگار امام(ره) استانداری گفت: تمامی شهرستان‌های استان در وضعیت رنگ‌بندی آبی کرونایی قرار دارند، اما همچنان رعایت پروتکل‌ها باید در دستور کار باشد.

وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های طرح شهید سلیمانی، بهترین راه مبارزه با ویروس و رعایت پروتکل ها و تشویق مردم به استفاده از تزریق دُز سوم واکسن است اظهار کرد: کل استان سمنان و تمامی شهرستان‌های استان در حال حاضر در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند اما لازم است تا تدابیر لازم در ورودی‌های استان وجود داشته باشد.

به گفته وی تمامی دستگاه‌های اجرایی استان با استفاده از ظرفیت‌های موجود، موظف و مکلف هستند تا در راستای اجرای مطلوب طرح مدیریت هوشمند کرونا گام بردارند.

هاشمی با تأکید بر اینکه نظارت بر ورزشگاه‌ها، نانوایی‌ها و همچنین پاساژهای خرید به صورت ویژه در بحث رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچنان با قدرت در دستور کار قرار داشته باشند یادآور شد: همچنان باید از ظرفیت دهیاری‌ها برای ترغیب و تشویق روستاییان به استفاده از واکسن و تزریق دُز سوم آن در راستای مقابله با سویه جدید ویروس کرونا، به صورت ویژه بهره برد.

انتهای پیام
captcha