دیدار مدیر مؤسسه کریمه(س) با نماینده استان گلستان در مجلس خبرگان
کد خبر: 4027450
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴

دیدار مدیر مؤسسه کریمه(س) با نماینده استان گلستان در مجلس خبرگان

حجت‌الاسلام سیدابوالفضل حکیمی با آیت‌الله عبدالهادی حسینی شاهرودی، نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار مدیر مؤسسه کریمه(س) با نماینده استان گلستان در مجلس خبرگانبه گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام سیدابوالفضل حکیمی، مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی کریمه اهل‌بیت(س) به منظور ارائه گزارش از فعالیت‌های شعب این مؤسسه با آیت‌الله عبدالهادی حسینی شاهرودی، نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت‌وگو کرد.

طی این دیدار آیت‌الله حسینی شاهرودی، نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت فعالیت بخش مردمی جهت ارتقا و توسعه فعالیت‌های قرآنی، نهادینه کردن آموزه‌های قرآنی در زندگی فردی و اجتماعی و برگزاری برنامه‌های قرآنی متناسب با نیاز روز جامعه، تأکید کرد.

حجت‌الاسلام حکیمی نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارش از آغاز فعالیت مؤسسه از سال 1389 با 20 واحد آموزشی در استان‌های قم، گلستان و سمنان، به بیان دغدغه‌ها و مشکلات موجود در این عرصه و تعطیلی و نیمه تعطیل شدن فعالیت مؤسسات قرآنی و همچنین گزارشی از عملکرد این مؤسسه طی این 11 سال پرداخت.

دیدار مدیر مؤسسه کریمه(س) با حافظ روشندل اهل‌سنت

همچنین در خبر دیگری از این مؤسسه آمده است، طی این سفر به استان گلستان، حجت‌الاسلام حکیمی، مدیر مؤسسه کریمه آل‌رسول(س) با آقای گِرِی، حافظ روشندل کل قرآن از اهل‌سنت دیدار و از وی برای شرکت در محافل هفتگی انس با قرآن مؤسسه دعوت کرد.

وی همچنین بر ضرورت وحدت شیعه و سنی تأکید و افراط‌گرایی را محکوم کرد.

انتهای پیام
captcha