آمادگی سمنان برای ساخت پایگاه دائمی موکب‌های اربعین حسینی در مرز مهران
کد خبر: 4031748
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴

آمادگی سمنان برای ساخت پایگاه دائمی موکب‌های اربعین حسینی در مرز مهران

استاندار سمنان گفت: آمادگی کامل در مجموعه مدیران و مسئولان استان و مردم، برای حمایت از موارد مرتبط با اربعین حسینی(ع) و پیشبرد بهتر امور وجود دارد.

آمادگی کامل سمنان برای ساخت پایگاه دائمی موکب‌های اربعین حسینی در مهران

به گزارش ایکنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان، ششم بهمن‎ماه در جلسه ستاد اربعین حسینی(ع) استان، گفت: در ورودی‌های شهرهای استان می‌توان برای تکریم و خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به زائران امام هشتم(ع)، کمیته‌های استقبال از زائران را تشکیل داد.

وی ادامه داد: اینکه امروز هر کسی که آزادی‌خواه است از دورترین نقطه جهان، با ارادت به امام حسین(ع) در بحث پیاده‌روی میلیونی اربعین شرکت می‌کند، امری بسیار ارزشمند است.

استاندار سمنان با بیان اینکه مردم استان سمنان همواره در بحث ارادت به امام ‌حسین(ع) و اظهار عشق و علاقه به حضرت سیدالشهدا(ع) همواره خوش درخشیدند، متذکر شد: باید از دست‌اندرکاران، خیرین، موکب‌داران گرانقدر تقدیر و تشکر داشته باشیم.

هاشمی با تأکید بر اینکه حمایت موکب‌ها به‌عنوان یک تشکل مذهبی دینی در بحث‌های امداد‌رسانی، پخت غذا و کمک‌های مالی به زلزله‌زدگان، سیل‌زدگان و سایر موارد، امری بسیار ارزشمند بوده و قدردان این عزیزان هستیم، یادآور شد: آمادگی کامل در استان برای موارد مرتبط با ساخت پایگاه دائمی موکب‌های اربعین حسینی استان در مرز مهران وجود داشته و موارد مرتبط با بحث عملیات اجرایی احداث، از سوی معاونت عمرانی پیگیر خواهد شد.

انتهای پیام
captcha