ایثارگری مردم سمنان از بدو انقلاب تاکنون در همه عرصه‌ها مشهود است
کد خبر: 4034387
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۵

ایثارگری مردم سمنان از بدو انقلاب تاکنون در همه عرصه‌ها مشهود است

فرمانده سپاه استان سمنان بابیان اینکه مردم استان از ابتدای انقلاب تاکنون ایثارگری بسیاری کردند، گفت: سپاه امروز میراث‌دار چنین مردمی که جانانه از داشته‌های خود حفاظت کردند تا هیچ دست بیگانه‌ای نتواند انقلاب، این نهال رو رسته را از بین ببرد.

ایثارگری مردم سمنان از بدو انقلاب تاکنون در همه عرصه‌ها مشهود است

به گزارش ایکنا از سمنان، حمید دامغانی، فرمانده سپاه استان سمنان شب گذشته 17 بهمن در مراسم معارفه فرمانده جدید تیپ ۱۲ قائم (عج) با بیان اینکه یکی از معجزات قرن به حقیقت پیوستن انقلاب بود، گفت: انقلاب در شرایطی به پیروزی رسید که هیچ‌یک از ابرقدرت‌های شرق و غرب آن را باور نمی‌کردند و خوشبختانه به لطف پروردگار اتفاق افتاد و تا امروز استوار و محکم پابرجا است.

وی افزود: دشمنان در صدد ضربه زدن به انقلاب هستند  که در این راستا مردم نیز به‌خوبی پاسخ انواع توطئه‌های آن‌ها را داده و اثبات کردند پشتیبان نظام و انقلاب هستند.

فرمانده سپاه استان سمنان بابیان اینکه سپاه با انجام مأموریت‌های مختلف در بطن انواع حوادث توانسته سربلند بیرون بیاید و این باعث شد تا این انقلاب دچار صدمه و آسیب نشود اظهار کرد: مردم استان سمنان نیز از ابتدای انقلاب تاکنون ایثارگری بسیاری کردند.

دامغانی یادآور شد: سپاه امروز میراث‌دار چنین مردمی که جانانه از داشته‌های خود حفاظت کردند تا هیچ دست بیگانه‌ای نتواند انقلاب، این نهال رو رسته را از بین ببرد است.

فرمانده سپاه استان خدمت‌رسانی مطلوب به چنین مردم فهیم و آگاه را بهترین قدردانی دانست و گفت: امروز با توفیق خدمتی که نصیب ما شده نباید از هیچ تلاشی برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم کوتاهی کرد و برعکس باید برای برآوردن خواسته‌های این مردم هر چه بیشتر کوشید.

یادآور می‌شود در این مراسم از زحمات حمید محمدی قدردانی و جواد زراعی به‌عنوان فرمانده جدید تیپ ۱۲ قائم آل محمد (عج) استان سمنان معرفی شد.

انتهای پیام
captcha