توزیع 225 دستگاه تبلت بین دانش‌آموزان نیازمند همدانی
کد خبر: 4035138
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰

توزیع 225 دستگاه تبلت بین دانش‌آموزان نیازمند همدانی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان از توزیع 225 دستگاه تبلت در بین دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد خبر داد.

محمدرسول شیخی زاده مدیر کل کمیته امداد همدانبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد همدان، محمدرسول شیخی‌زاده، مدیرکل کمیته امداد استان همدان، روز گذشته، 19 بهمن‌ماه در حاشیه مراسم آئین اهدای تبلت به دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد که با حضور نماینده مردم استان در مجلس خبرگان برگزار شد، اظهار کرد: 225 دستگاه تبلت در بین دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان همدان تورزیع شد.

وی تعداد تبلت‌های تهیه و توزیع شده از ابتدای سال تا امروز را یک هزار و 725 دستگاه اعلام کرد و ادامه داد: 13 هزار دانش‌آموز و 800 نفر دانشجو و طلبه تحت حمایت کمیته امداد استان هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان با بیان اینکه تعداد دانش‌آموزان بدون تبلت، دو هزار و 275 نفر هستند، بیان کرد: این تبلت‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده است که فقط در راستای استفاده از سامانه‌های تحصیلی و آموزشی کاربرد دارد و نهایت دقت شده است که دانش‌آموزان ما بتوانند به‌ دوراز موارد حاشیه‌ای نهایت استفاده بهینه از این دستگاه‌ها را ببرند.

آیت‌الله سید‌مصطفی موسوی‌اصفهانی در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت دهه فجر و تشکر از پرسنل خدوم کمیته امداد، اجرا کردن احکام اسلام را از اهداف انقلاب اسلامی برشمرد و به مسائل اثرگذار انقلاب و خدمت کمیته امداد به خانواده‌های نیازمند اشاره کرد و گفت: مسائل معنوی بر مسائل مادی تقدم دارد که این نهاد بایستی این موضوع را در مورد خانواده‌های تحت حمایت خود مدنظر قرار بدهد.

مدیر حوزه‌های علمیه به ارزش و عظمت ماه رجب و انجام معنویات در این ماه اشاره کرد و خواستار دعوت فرزندان به معنویات در زندگی شد.

انتهای پیام
captcha