برگزاری دوره آموزشی تکیه‌های صوتی از سوی مؤسسه کریمه(س) + عکس
کد خبر: 4036425
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳

برگزاری دوره آموزشی تکیه‌های صوتی از سوی مؤسسه کریمه(س) + عکس

دوره آموزشی تکیه‌های صوتی از سوی مؤسسه کریمه آل‌رسول(س) برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوالفضل حکیمی، مدیر مؤسسه کریمه‌ آل‌رسول(س) در گفت‌وگو با ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: دوره آموزش تکیه‌های صوتی به عنوان «آکسان و نبر» ویژه حافظان، قاریان و مرتلان ممتاز استان قم در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه دوره فوق با حضور اعتصام زینعلی از قاریان معروف استان قم و قاری حرم حضرت معصومه(س) در حال برگزاری است، افزود: این جلسه هفته‌ای یکبار و به منظور ضرورت آشنایی با تلاوت‌های معنامحور و انس بیشتر با معانی و ارائه قرائت‌های متوازن و علمی‌تر انجام می‌شود.

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت کریمه آل رسول(س)، فعالیتش را از سال ۱۳۸۹ با ۲٠ واحد آموزشی در استان‌های قم، گلستان و سمنان (شهرستان‌های علی‌آباد، فاضل‌آباد، مزرعه کتول، گرگان، دارکلاته، قرق، تقی‌آباد، برفتان، سنگدوین، کلاله، گنبد، یمغان، شاهرود و قم) آغاز کرده است.      

این مؤسسه دوره‌های آموزش عمومی قرآن و معارف برای رده سنی جوانان و بزرگسالان، دوره احکام ویژه بانوان، دوره‌های قرائت شامل روخوانی و روان‌خوانی، کارگاه روان‌خوانی، تجوید سطح ۱ و ۲، کارگاه تجوید سطح ۱ و ۲، صوت و لحن ترتیل، تشکیل کلاس‌های حفظ به صورت برنامه‌محور و طرح آزاد، کلاس‌های حفظ موضوعی قرآن، طب و سبک زندگی اسلامی، معارف نهج‌البلاغه، تفسیر قرآن و ترجمه و مفاهیم قرآن و دوره‌هایی را ویژه خردسالان (از چهار سال به بالا) برگزار می‌کند.

انتهای پیام
captcha