پیام تسلیت فرمانده سپاه سمنان در پی درگذشت سردار مهدوی‌نژاد
کد خبر: 4036712
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸

پیام تسلیت فرمانده سپاه سمنان در پی درگذشت سردار مهدوی‌نژاد

حميد دامغانی، فرمانده سپاه استان سمنان در پیامی عروج آسمانی فرمانده دلاور تيپ ۱۲ قائم(عج) در عملیات مرصاد و پیشکسوت عرصه جهاد و مقاومت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

پیام تسلیت فرمانده سپاه سمنان در پی درگذشت  سردار مهدوی نژاد

به گزارش ایکنا از سمنان، حمید دامغانی، فرمانده سپاه استان سمنان، امروز 27 بهمن در پیامی درگذشت سردار مهدی مهدوی‌نژاد را تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام آمده است:

عروج آسمانی و مظلومانه سردار سرافراز سرتیپ دوم پاسدار مهدی مهدوی نژاد از فرماندهان و پیشکسوتان جهاد و شهادت را به خانواده معظم ایشان،مردم شهید پروراستان سمنان و آحاد پاسداران سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان تسلیت عرض می‌کنم.

در ادامه این پیام می خوانیم؛ عمر پربرکت و کارنامه درخشان آن سردار بزرگ و دلاور در خدمت به اسلام و میهن اسلامی و دفاع سلحشورانه از ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب و نظام اسلامی طی چهار دهه اخیر که او را بارها مفتخر به مدال جانبازی کرده بود، برای همیشه ماندگار و راهگشای نسل‌های امروز و فردای جامعه اسلامی خواهد بود.

دامغانی در پایان آورده است؛ از درگاه خدای کریم و نعیم برای این مجاهد وارسته و سردار والامقام، رضوان و رحمت واسعه الهی و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و برای خانواده مکرم و عموم سوگواران گرامی صبر جمیل و اجر جزیل و پاداش صابرین طلب می‌کنم.

انتهای پیام
captcha