رتبه اول تولید محتوای قرآنی به البرز رسید
کد خبر: 4038881
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲

رتبه اول تولید محتوای قرآنی به البرز رسید

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش البرز با اشاره به فعالیت‌ مستمر این استان در حوزه‌های قرآنی، گفت: البرز رتبه اول تولید محتوای قرآنی در سطح وزارت آموزش و پرورش را به‌دست آورد.

تولید محتوای قرآنی

حسین سلیمیان، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش البرز در گفت‌و‌گو با ایکنا از البرز با اشاره به فعالیت‌ مستمر این استان در حوزه‌های قرآنی، گفت: البرز با تولید دو هزار محتوا در بستر شبکه شاد استانی و کشوری در بهمن‌ماه سال جاری با محوریت قرآن، عترت و نماز توانست رتبه برتر در سطح وزارت آموزش و پرورش را از آن خود کند.

وی افزود: براساس اعلام ارزیابی عملکرد کیفی و کمی کانال عمومی قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، البرز توانست از ۲۰۰ امتیاز ۱۹۴ امتیاز را در بین استان‌ها به‌دست آورد.

این مسئول هدف از تولید و انشار محتوای الکترونیکی قرآنی را در راستای تقویت بنیه دینی و مذهبی، انس با قرآن، تدبر و عمل به قرآن در بین دانش‌آموزان ذکر کرد و گفت: محتواهای تولیدی در قالب موشن‌گرافی، عکس‌نوشته، احادیث، پوستر، کلیپ، فایل صوتی و تصویری با موضوع مناسبت‌های مذهبی، ملی و دستورالعمل اجرایی اداره‌کل قرآن عترت و نماز وزارتخانه‌ای تدوین شده است.

سلیمیان تصریح کرد: محتواهای تولیدی برگرفته از قرآن کریم، نهج‌البلاغه، ائمه معصومین(ع)، امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب است.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش البرز تأکید کرد: ترویج و گسترش فعالیت‌های قرآنی در بستر فضای مجازی ضروری است و باید در راستای تبیین این موضوع برای نوجوانان و جوانان برنامه‌های کارشناسی شده برنامه‌ریزی، تدوین و اقدام شود.

انتهای پیام
captcha