تشکیل ستاد مسکن برای افراد تحت پوشش درسمنان
کد خبر: 4039083
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰

تشکیل ستاد مسکن برای افراد تحت پوشش درسمنان

استاندار سمنان بابیان اینکه رفع مشکل نیازمندان همواره باید در اولویت نهادها، سازمان‌ها و موسسات خیریه و مردم باشد، کفت: ستاد مسکن برای افراد تحت پوشش در استان تشکیل شود.

تشکیل ستاد مسکن برای افراد تحت پوشش درسمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر روز گذشته 7 اسفند در نشست با مدیرکل و شورای معاونان اداره کل کمیته امداد امام خمینی استان با بیان اینکه برای تأمین مسکن افراد تحت پوشش باید ستاد مسکن در استان سمنان تشکیل شود، اظهار کرد: باید با تلاش مضاعف مشکلات نیازمندان در مسکن و دیگر حوزه‌ها مانند اشتغال، درمان و غیره برطرف شود.

وی ادامه داد: اقدامات کمیته امداد استان سمنان در حوزه درمان و همچنین حوزه تحصیل افراد تحت پوشش شایان تقدیر است که در این راستا مجموع اقدامات کمیته امداد طی سال‌های اخیر و حضور همیشگی خیران باعث شد تا در سطح استان دانش‌آموزان تحت پوشش از تحصیل بازنمانند.

استاندار سمنان ابراز امیدواری کرد تا خدمت به خانواده‌های نیازمند سرعت کار افزایش یابد.

این مقام عالی استان با تاکید بر اینکه خوشبختانه باوجود مردم بسیار متدین و دلسوز و حامی فقرا و همچنین وجود مؤسسه‌های خیریه، استان سمنان در حوزه کمک به افراد نیازمند همیشه پیشگام بوده یادآور شد: شناسایی افراد محتاج و نیازمند در سطح استان زیرا فرد نیازمندی نباید وجود داشته باشد ضروری است.

هاشمی با تاکید بر اینکه باید کوشید تا با بهره‌گیری از پتانسیل مجموعه استان برای حل مشکلات اشتغال افراد تحت پوشش استفاده شود یادآور شد: حمایت کمیته امداد از افراد تحت پوشش باعث شد تا مسیر زندگی افراد تحت پوشش به نحو شایسته تغییر یابد.

وی افزود: استان سمنان پایلوت وحدت، همدلی و مردم‌داری است و خوشبختانه از طریق کمیته امداد کمک به نیازمندان را در اولویت خود قراردادند.

انتهای پیام
captcha