امید و اعتماد در جامعه احیا شود
کد خبر: 4039812
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵

امید و اعتماد در جامعه احیا شود

استاندار سمنان با بیان اینکه در دولت جدید افزایش رضایتمندی مردم در اولویت قرار دراد گفت: احیای امید مردم امری ضروری است.

احیاء امید مردم ، ضرورت جامعه است

به گزارش ایکنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان، امروز، ۱۱ اسفند در نشست با مدیرکل و شورای معاونین اداره کل بهزیستی استان با اشاره به اینکه مجموعه بهزیستی به نوعی به تمامی افراد جامعه که در معرض آسیب اجتماعی قرار دارند، خدمت‌رسانی می‌کند که این مهم امری بسیار ارزشمند است افزود: امروز دارای امنیت پایدار و شاهد دستاوردهای بسیار ارزنده در نظام‌ اسلامی هستیم.

وی ادامه داد: خدمت به مردم امروز جز اولویت‌هاست که در این راستا خدمتگزاری به افراد جامعه نیازمند مجموعه بهزیستی که به معنای واقعی از نعمت خدادادی برخوردار نیستند، یک نعمت و توفیق بسیار ارزنده است که باید قدردان این مهم باشید.

هاشمی با اشاره به اینکه جامعه هدف شما افراد نیازمندی هستند که در بحث سلامتی جسمی و روحی خود دچار مشکل بوده که از این منظر خدمت‌رسانی مجموعه بهزیستی دارای اهمیت بسیاری است اظهار کرد: احیای امید مردم امری ضروری است.

این مقام ارشد استان با تأکید بر اینکه پشتیبانی مردم از نظام و مردم‌داری، بالاترین افتخار ما در نظام‌جمهوری اسلامی است یادآور شد: باید با کار جهادی نسبت به خدمت‌رسانی به مردم گام برداریم که بر این اساس کارجهادی در حوزه بهزیستی یعنی اینکه نباید کودک بی‌سرپناهی در گوشه خیابان مانده یا زنان بی‌سرپرست ما دچار مشکل باشند.

به گفته وی سرکشی از خانواده‌های نیازمند و دارای معلول تحت پوشش بهزیستی در دستور کار مدیرکل و معاونین مجموعه قرار داشته و لازم است تا سرکشی از شهرستان‌ها تا دورترین نقاط استان جز برنامه‌های مجموعه باشد.

انتهای پیام
captcha