اختصاص ۱۵۰هزار میلیارد ریال اعتبار از محل سفر رئیس جمهور به سمنان
کد خبر: 4040022
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۸

اختصاص ۱۵۰هزار میلیارد ریال اعتبار از محل سفر رئیس جمهور به سمنان

استاندار سمنان گفت: ۱۵۰هزار میلیارد ریال اعتبار عمرانی و تسهیلاتی پیرو سفر رییس جمهور به استان سمنان اختصاص یافت.

اختصاص ۱۵۰هزار میلیارد ریال اعتبار از محل سفر رئیس جمهور به سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر روز گذشته 11 اسفند در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۵۰ هزار میلیارد ریال از مجموع ۱۵۰ هزار میلیارد ریال اعتبار عمرانی است گفت: طی چهار مرحله اعتبارات به صورت نقد به استان سمنان ابلاغ شده که نزدیک به هشت‌ هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر به صورت استانی و برش شهرستانی تعیین تکلیف شد و مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف به جذب اعتبارات هستند.

وی ادامه داد: پایان سال مالی تیرماه سال آینده است، اما مدیران باید کارهای عمرانی برای جذب اعتبارات را آغاز کنند تا قبل از پایان سال مالی اعتبارات را جذب کنند.

هاشمی با تاکید بر اینکه مدیران در جذب اعتبارات از محل سفر رییس جمهور به استان سمنان اهتمام ویژه داشته‌باشند و یکی از معیارهای تخصیص اعتبار از محل اعتبارات تملک و دارایی به دستگاه‌های اجرایی موفقیت در جذب اعتبارات سفر است یادآور شد: از مجموع هشت‌ هزار میلیارد ریال اعتبار پیرو سفر رییس جمهور به استان هشت درصد اوراق و ۹۲ درصد به صورت نقد است که این میزان تخصیص نقدی فرصتی ارزشمند و کم‌سابقه است.

به گفته وی؛ به منظور بررسی مصوبات سفر رییس جمهور به استان سمنان و جذب اعتبارات 2 جلسه در هفته در استانداری سمنان برگزار می‌شود.

استاندار سمنان یکی از اولویت‌های دولت حجت‌الاسلام رییسی را خانه‌دار شدن متفاضیان در قالب طرح اقدام ملی مسکن دانست و افزود: ساخت ۳۰ هزار واحد شهری و روستایی طی چهار سال میانگین هر سال هفت هزار و ۵۰۰ تا هشت هزار واحد در استان سمنان دنبال می‌شود.

انتهای پیام
captcha