بازگشت رنگ زرد به نقشه کرونایی سمنان
کد خبر: 4040374
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶

بازگشت رنگ زرد به نقشه کرونایی سمنان

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از بازگشت زرد به نقشه کرونایی استان سمنان خبر داد و گفت: شهرستان‌های گرمسار و میامی نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

بازگشت رنگ زرد به نقشه کرونایی سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، کامران قدس،سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان امروز 14 اسفند در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دو شهرستان مهدیشهر و سرخه تنها شهرستان‌های قرمز در این استان هستند اظهار کرد: شهرستان‌های قرمز در این استان از 7شهرستان به دو شهرستان کاهش یافته و شهرستان‌های سمنان، دامغان، شاهرود و آرادان در وضعیت نارنجی هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان ادامه داد: شهرستان‌های گرمسار و میامی نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

وی از جان‌باختن سه بیمار کرونایی دیگر در شهرستان‌های تحت پوشش هر دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و افزود: طی اعلام آخرین آمار روزانه کرونا در دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود، در شبانه‌روز گذشته 245 مراجعه به بیمارستان‌های این استان در هر دو دانشگاه علوم پزشکی استان ثبت شده است.

به گفته وی؛ موارد مثبت روند کاهشی داشته که طی شبانه‌روز گذشته 84 مثبت قطعی کووید۱۹ در استان ثبت شده است.

قدس با بیان اینکه از 84 نفر از موارد مثبت، 71نفر آنان به صورت سرپایی شناسایی شدند که 13 مورد آنان در بیمارستان‌های تحت پوشش هر دو دانشگاه علوم پزشکی استان بستری شدند افزود:  در حال حاضر۶۰بیمار کرونایی در آی‌سی‌یوهای استان بستری هستند.

انتهای پیام
captcha