مهمترین رسالت رسانه مطالبه‌گری هوشمندانه است
کد خبر: 4040581
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۱

مهمترین رسالت رسانه مطالبه‌گری هوشمندانه است

استاندار سمنان با اشاره به اینکه امروز امید آفرینی در جامعه ما یک ضرورت است گفت: مطالبه‌گری هوشمندانه به صورتی که بهانه‌ای به دست دشمنان ندهد از جمله مسئولیت‌های رسانه‌ است.

به گزارش ایکنا از سمنان، سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان عصر روز گذشته 14 اسفند در مراسم اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر در سمنان گفت: امروز ترس دشمنان از توان نظامی ما نیست که در این راستا با توجه به اینکه هشتمین کشور تولیدکننده تسلیحات نظامی در دنیا و توان علمی و پزشکی و فناوری در حوزه‌های مختلف را داریم، اما امروز ترس دشمنان از رویش فرهنگ ایثارگری در درون کشوراست.

وی با بیان اینکه ترس دشمنان از معنویت حاکم بر قدرت‌های مسلح ایران اسلامی است اظهار کرد: امیدواریم که قدردان تلاش‌ها و کوشش‌های سپاه و بسیج و ارتش باشیم و امنیت پایداری که در کشور قرار دارد، مدیون شهدای بزرگی مثل شهید سلیمانی است.

این مقام عالی استان با اشاره به اینکه جشنواره رسانه ابوذر در تلاش است فرهنگ گفتمان انقلاب را ترویج دهد یادآور شد: هدف از این جشنواره رسانه‌ای امیدآفرینی است که امروز در زمره تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی است و لذا اهمیت بسزایی دارد.

هاشمی با اشاره به اینکه امروز امید آفرینی در جامعه ما یک ضرورت است، متذکر شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که اگر از حلقوم کسی ندای ناامیدی برخیزد، به این کشور خیانت کرده‌ایم و لذا باید امید آفرینی را در کشورمان پر رنگ کنیم.

به گفته استاندار سمنان؛ جشنواره رسانه‌ای ابوذر به معنی مطالبه‌گری است که بر این اساس مطالبه‌گری هوشمندانه به صورتی که بهانه‌ای به دست دشمنان ندهیم از جمله دیگر مسئولیت‌های رسانه‌ها و جشنواره‌هایی مانند ابوذر است که در جهت وحدت و انسجام و صمیمیت و مهربانی باشد و از اهمیت بالایی در کشورمان برخوردار است.

انتهای پیام
captcha