رسانه‌ها نقش مهمی در جهاد تبیین دارند
کد خبر: 4040586
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰

رسانه‌ها نقش مهمی در جهاد تبیین دارند

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به ابعاد مختلف جنگ روایت‌ها گفت: رسانه‌ها نقش مهمی در جهاد تبیین دارند.

رکن اصلی جنگ ترکیبی دشمنان، جهاد تبیین و جنگ رسانه‌ است

به گزارش ایکنا از سمنان، حمید دامغانی، فرمانده سپاه استان سمنان، عصر روز گذشته، 14 اسفند در مراسم اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر در سمنان با بیان اینکه نهادسازی از جمله برکات و معجزات انقلاب اسلامی است که اظهار کرد: سپاه نقش ویژه‌ای در استمرار انقلاب ایفا کرده است.

وی با بیان اینکه خدمت صادقانه رسالت سپاه است، متذکر شد: سپاه خود را خادم مردم، انقلاب و نظام می‌دانند و در واقع یک تفکر است چرا که بسیاری هستند که لباس سپاه بر تنشان نیست اما همان پاسداری از ارزش‌های انقلاب را دنبال می‌کنند.

فرمانده سپاه استان سمنان ادامه داد: کاری که جشنواره ابوذر می‌کند همین وضعیت دارد یعنی در واقع تلاش دارد تا برای پاسداری ارزش‌های دینی و انقلاب اسلامی در حوزه‌های رسانه برنامه‌ریزی کند و رقابت مقدس در این حوزه شکل دهد.

دامغانی با اشاره به اینکه جشنواره ابوذر در راستای دغدغه‌های جدی رهبر معظم انقلاب اسلامی اجرا شد، متذکر شد: مبارزه و جهاد تبیین از تاکیدات معظم‌له است.

وی با بیان اینکه رکن اصلی جنگ ترکیبی دشمنان، جهاد تبیین و جنگ رسانه‌ای است، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها این موضوع را به صورت مستقیم مورد اشاره قرار داده‌اند که نشان از اهمیت آن دارد. 

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه امروز درگیری‌ها چندان در جغرافیا نیست، متذکر شد: امروز جنگ‌ها در اذهان و قلوب انسان‌ها است و همه اطراف درگیری تلاش می‌کنند تا قلب مردم را در اختیار بگیرند.

دامغان با تأکید بر اینکه فاصله‌ها و مسافت‌ها دیگر موجودیت ندارند و واحد طول به واحد زمان تغییر کرده است افزود: هر کسی که سرعت بیشتری در روایت یک موضوع داشته باشد، پیروز ماجرا است و این اهمیت کار رسانه‌ای است.

انتهای پیام
captcha