مکتب شهید سلیمانی را سرلوحه کار خود قرار دهیم‌
کد خبر: 4042574
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳

مکتب شهید سلیمانی را سرلوحه کار خود قرار دهیم‌

استاندار سمنان با بیان اینکه هر روز باید روز شهید باشد گفت: در این راستا بهترین راه برای بیمه کردن کشور آن است که منش، کردار شهدا و مکتب شهید سلیمانی را سرلوحه کار خود قرار دهیم‌.

پررنگ کردن‌ نام شهدا ؛ بهترین راه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی

به گزارش ایکنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان امروز، 22 اسفند در مراسم بزرگداشت روز شهدا در گلزار شهدای امامزاده یحی(ع) سمنان گفت: امروز همه باید تلاش کنیم تا با انجام‌کار جهادی شرمنده شهدا نباشیم‌.

وی ادامه داد: برای همه باید هر روز، روز شهید باشد که در این راستا بهترین راه برای بیمه کردن کشور آن است که منش، کردار شهدا و مکتب شهید سلیمانی را سرلوحه کار خود قرار دهیم‌.

هاشمی با تأکید بر اینکه باید با روحیه انقلابی و فساد ستیری در مسیر شهدا گام برداریم و برای افزایش اعتماد مردم تلاش کنیم‌ اظهار کرد: ولایتمداری در سایه تلاش و خدمت به مردم است.

این مقام عالی استان با اشاره به اینکه جوانگرایی و توجه به جوانان‌، امری بسیار مهم برای مدیران است متذکر شد: امروز امنیت ما، مدیون شهدا و اشرافیت نیروهای اطلاعاتی و امنیتی است.

به گفته هاشمی از مهرماه سال‌جاری تا کنون ۳۶ درصد از مدیران تازه منصوب شده در استان سمنان از میان فرزندان شهدا یا از برادران شهدا و مدافعان حرم انتخاب شده‌اند.

انتهای پیام
captcha